4

نویدکیا: انتظارم از بازیکنانم بیشتر از این است/ به پیکان بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم

  • کد خبر : 340633
  • ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶

سرمربی تیم سپاهان در مورد تقابل با پیکان صحبت کرد.

نویدکیا: انتظارم از بازیکنانم بیشتر از این است/ به پیکان بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم

به گزارش افق انلاین ، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: روز ۲۳ دی را به تمام کارمندان و کارکنان و مخصوصا مدیرعامل فولاد مبارکه تبریک می گویم و از عظیمیان که در سال های گذشته به سپاهان واقعا کمک کرد تبریک بگویم. چه من باشم چه نباشم او به سپاهان واقعا خدمت می کند و از صمیم قلب تشکر می کنم. امیدوارم همینطور حمایت کند که سپاهان بهتر و بهتر شود.

وی افزود: نیمه اول خوبی نداشتیم. توپ های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم. به خاطر پرسی که پیکان می کرد. آن ها بازی بهتری انجام دادند و اجازه بازیسازی به ما ندادند. در نیمه دوم هم بازی نسبتا برای ما خوب شده بود اما یک گل پنالتی خوردیم که بود و نبودش مهم نیست ولی برایم جای خوشحالی داشت که تیمم با پیکان که سازماندهی دفاعی خوب دارد توانست خیلی خوب به بازی برگردد و گل دوم را زدیم. بعد از  آن چند موقعیت ایده آل برای گلزنی داشتیم. باید خداراشکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم ولی انتظار دارم بازیکنانم بهتر از این کار کنند.

نویدکیا در مورد اینکه آیا اعتراضی به فاصله ۱۰ روزه تا بازی بعدی دارد، عنوان کرد: از روز اولی که به سپاهان آمدم و با همه همکارانم و مسئولان باشگاه صحبت کردم، آدمی نیستم که دنبال بهانه باشم. . اگر فدراسیون برای ما ۱۰ روز یک بار بازی ‌می‌گذارد، ما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. درست است؛ برای تیم‌هایی که بیشتر از ۷ روز بازی نمی کنند، نگه داشتن تیم سخت است. کما اینکه بعضی از تیم‌ها ۱۰تا۱۴ روز تا بازی بعدی فاصله دارند. درست است کار مقداری سخت می‌شود و از شرایط ایده‌آل دور می‌شوند. اما برنامه ریزی ما مربیان باید دقیق‌تر باشد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم‌هایمان فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص مصدومیت سروش رفیعی گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت او خیلی پیچیده و سخت باشد. باید تا فردا صبر کنیم تا کادر پزشکی او را به طور کامل چک کند.

ایلنا/وی در مورد موقعیت‌هایی که بازیکنان سپاهان در نیمه دوم از دست دادند و اینکه آیا برنامه‌ای برای رفع این مشکل دارد، اظهار داشت: وقتی تیمی می‌تواند موقعیت‌سازی کند، یعنی کارش را درست انجام داده، حالا این موقعیت‌ها گل نمی‌شوند یا از آنها خوب استفاده نمی‌شود که به نظر من بخشی از آن روحی و روانی است. سپاهان همیشه جزو مدعیان است و همه انتظار دارند بازی‌هایش را ببرد، وقتی در این جایگاه و رتبه قرار می‌گیرد، کار سخت می‌شود. بازیکنان اگر استرس نداشته باشند می‌توانند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

نویدکیا با اشاره به موقعیت‌هایی که محبی از دست داد تصریح کرد: محمد محبی هم یکی دو موقعیت را از دست داد و این به خاطر این است که کم کم به شرایط خوبش برمی‌گردد. می‌دانم که او روز به روز بهتر می‌شود. فوتبالیستی که برای تیمش و خودش موقعیت‌سازی می‌کند، کارش را خوب انجام می‌دهد.

سرمربی تیم سپاهان عنوان کرد: چیزی که در فوتبال ما باب شده؛ وقتی تیم‌ها می‌بازند به سرمربی حریف تبریک می‌گویند اما باید به پیکان به خاطر بازی نیمه اول‌شان تبریک بگویم. آنها فوق‌العاده بودند، احساس کردم اگر این را نگویم در حق این تیم اجحاف می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر