4

بررسی شایعه بزرگ درباره حضور مربی مطرح آلمانی در فوتبال ایران

  • کد خبر : 340708
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲

مدت هاست بحث حضور الکاسندر نوری در باشگاه های لیگ برتری به گوش می رسد اما ظاهرا علت به سرانجام نرسیدن این اتفاق ، اصرار وی و مدیر برنامه هایش به بستن قرارداد از نوع دلاری یا یورویی می باشد.

واکنش الکساندر نوری به پیشنهاد استقلال - خبرآنلاین

مدت هاست بحث حضور الکاسندر نوری در باشگاه های لیگ برتری به گوش می رسد اما ظاهرا علت به سرانجام نرسیدن این اتفاق ، اصرار وی و مدیر برنامه هایش به بستن قرارداد از نوع دلاری یا یورویی می باشد.

 احتمال حضور الکساندر نوری در لیگ برتر فوتبال ایران منتفی شد. این مربی ایرانی-آلمانی در طی یکی دو سال گذشته گزینه مربیگری اکثر تیمهای لیگ برتری و همچنین تیمهای ملی بوده است.

الکس نوری که هفته گذشته دربی را برای برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش سیما تحلیل کرد، علیرغم علاقه‌اش به کار در لیگ برتر، شانسی برای مربیگری در ایران ندارد.

دلیل این قضیه چیزی نیست جز خواسته نوری برای عقد قرارداد به صورت دلاری یا یورویی. موضوعی که باعث شد حضور او در استقلال هم منتفی شود.

در شرایطی که مشکلات ارزی باعث شده حضور مربی و بازیکن خارجی در لیگ برتر ممنوع شود، طبیعتا اینکه قرار باشد به یک مربی ایرانی‌الاصل، حقوق یورویی یا دلاری پرداخت شود هیچ توجیه منطقی نخواهد داشت و تنها شانس نوری برای حضور در لیگ برتر، راضی شدن به عقد قرارداد به صورت ریالی است که نوری و مدیر برنامه‌اش رضایت نمی‌دهند. پیشنهادهای او به باشگاههای ایرانی بالای یک میلیون دلار است. در هر حال تا او قرارداد ریالی را قبول نکند، نمی‌تواند وارد فوتبال ایران شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر