6

سرخ‌ها فاتح دیدار پرحاشیه/ طلسم تساوی‌های پرسپولیس از بین رفت

  • کد خبر : 340911
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

تیم فوتبال پرسپولیس از سد فولاد عبور کرد.

مهدی عبدی
 سرخ‌ها فاتح دیدار پرحاشیه/ طلسم تساوی‌های پرسپولیس از بین رفت

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر، تیم پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا قرمزها بعد از چهار تساوی متوالی طعم پیروزی را بچشند.

 

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی از سمت چپ دروازه فولاد را با خطر مواجه کنند که این حملات به خطر جدی منجر نشد. یک بار سعید آقایی با عبور از مدافع مقابلش و در ادامه احمد نورالهی و وحید امیری حرکاتی از سمت چپ را ترتیب دادند که منجر به شوت‌زنی به سمت دروازه فولاد نشد. در دقیقه ۲۴، روی یک ضربه ایستگاهی، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه ضربه سر محمد میری به اوت رفت. در دقیقه ۲۷، با استفاده از یک ضربه کرنر، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال و کولیبالی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین بازگشت که در ادامه این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۲۹، احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد، مهدی عبدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و این بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با برد پرسپولیس به اتمام برسد.

 

نیمه دوم با ادامه بازی مالکانه پرسپولیس همراه بود اما شاگردان جواد نکونام خیلی زود به حمله روی دروازه پرسپولیس پرداختند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حامد لک ایجاد کردند. فولادی‌ها در دقیقه ۵۸ روی سانتر احمدزاده و ضربه سر پریرا برای دومین بار تیر دروازه پرسپولیسی‌ها را به لرزه درآوردند. حملات فولادی‌ها در اواسط نیمه دوم پردامنه‌تر از همیشه بود تا بالاخره در دقیقه ۶۰ با سوت بحث برانگیز زاهدی‌فر به پنالتی رسیدند تا این بار پریرا بتواند دروازه حامد لک را از روی نقطه پنالتی باز کند. اعلام پنالتی از سوی داور بازی باعث جنجال در زمین و همچنین روی نیمکت‌های دو تیم شد اما این بار پرسپولیس توانست خیلی زود خودش را به بازی برگردانده و در دقیقه ۷۰ گل پیروزی بخش را توسط احمد نورالهی در شلوغی محوطه جریمه فولاد به ثمر برساند. پس از این گل نیز بازیکنان فولاد حملات همه جانبه‌ای را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما سرخ‌پوشان که در دقایق پایانی دو مدافع وسط خود را به دلیل مصدومیت در زمین نداشتند توانستند پس از چهار تساوی متوالی به سه امتیاز این دیدار برسند و فاتح این دیدار پرحاشیه شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]