7

نماینده مجلس: تقویت اعتماد مردمی وظیفه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی است

  • کد خبر : 341063
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بقای هر نظام را در گرو حفظ و تقویت سرمایه ملی دانست و گفت: اعتماد مردمی و اعتبار نظام جزو سرمایه های ملی و وظیفه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی تقویت اعتماد مردمی است.

نماینده مجلس: اعتبارات در طرح‌های به سود عموم مردم هزینه شود - ایرنا

 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بقای هر نظام را در گرو حفظ و تقویت سرمایه ملی دانست و گفت: اعتماد مردمی و اعتبار نظام جزو سرمایه های ملی و وظیفه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی تقویت اعتماد مردمی است.

 افق انلاین ، عباس گلرو روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: عامل نفوذ در بورس موجب نارضایتی و اختلال در بازار شده و رسیدگی به این مسائل مطالبه جدی مردم از دستگاه قضا است.

وی تاکید کرد: عامل نفوذ عاملی جدی در امنیت است و از جمله عوامل  نفوذ می‌توان بازار  بورس اشاره کرد که خطر خروج پول و نارضایتی دارد و باید توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: اداره کشور باید به گونه ای باشد که مردم به سمت ناامیدی نروند و اجرای عدالت تقویت‌کننده اعتماد و فساد ناامید کننده مردم جامعه است.

گلرو تصریح کرد: عدالت و مبارزه با فساد ۲ نکته مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است و باید این ۲ مورد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی یادآور شد: دولت‌ها و حاکمیت‌ باید در کارها تسهیل گری کنند، اما در برخی موارد ابزار قانونی مشکل برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: زندگی را  نباید برای مردم سخت گرفت و باید قانون به نفع مردم تفسیر شود.
وی اظهار داشت: بخشی از مشکلات کشور مربوط به تحریم و ۷۰ درصد مشکلات مربوط به فساد داخلی و سوء مدیریت است.

وی تصریح کرد: تحریم نعمت است و تلاش برای خودکفایی نعمت تحریم است.

گلرو یادآور شد: آزادسازی کاروانسرای سمنان، احیای دادسرای مهدیشهر و حفظ دانشگاه فرزانگان از مطالبه‌های جدی مردم حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه از دستگاه قضا است.

رئیس قوه قضاییه در قالب بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌سمنان، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این سفر یک روزه جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضا، رئیسی را همراهی می کنند و رئیس قوه قضائیه علاوه بر حضور در شهرستان سمنان در شاهرود نیز حضور می‌یابد.

هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان سمنان و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب نماینده عزیز تحریم برای کاسبان خاصش نعمتست ولی برای قشر جوان تحصیل کرده بیکار و خانوادهای ضعیف مشکلات اساسی بوجود آورده و بطور حتم مردم شریف از نمایندگانشان توقع دارند بدور از سیاسی و بخشی نگری موضوع گرانی و بسامان رسانیدن معیشت مردم و حل بیکاری جوانان مستعد کشور را حل نمایند که قطعا در صورت تحقق خشنودی خداوند باریتعالی را بدنبال دارد

  2. یگک دیره برای این حرف ها

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر