8

ثبت دومین شکست استقلال در روز درخشش مُنادی/ سایپا مطمئن!

  • کد خبر : 341205
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا شکست خورد.

حسین مالکی ثبت دومین شکست استقلال در روز درخشش مُنادی/ سایپا مطمئن!

 عصر امروز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی پذیرای سایپا بود و مقابل نارنجی‌پوشان با حساب یک بر صفر شکست خورد تا دومین باخت خود را در لیگ بیستم تجربه کند.

 

در دقیقه ۵ اولین شوت به سمت دروازه سایپا توسط شیخ دیاباته شلیک شد که ضربه این مهاجم از زاویه بسته عرض زمین را طی کرد و در نهایت به اوت رفت.  یک دقیقه بعد سایپا دروازه استقلال را مورد هدف قرار داد که شوت بازیکن این تیم راهی اوت شد. در دقیقه ۱۸ مهدی قایدی روی ضدحمله تند و تیز استقلالی‌ها در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت فنی او بعد از واکنش خوب اکبرمنادی، به تیر دروازه برخورد کرد و در بازگشت شوت دیاباته با اصابت به مدافع سایپا به کرنر رفت. در دقیقه ۳۵ اشتباه مدافع و دروازه‌بان سایپا در کنترل توپ، دروازه این تیم به شکل خطرناکی تهدید کرد. در حالی که علیاری و منادی برای کنترل توپ دچار ناهماهنگی شدند، دیاباته از پشت سر به توپ رسید ولی ضربه او از فاصله یک متری، به تور کنار دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. در دقیقه ۴۴ سایپا در تدارک گشودن دروازه استقلال بود که نفوذ بازیکن این تیم به داخل محوطه جریمه و پاس رو به عقب او، توسط مهدی‌پور دفع شد و در ریباند، شوت عبدی از مقابل محوطه جریمه در داخل چارچوب نبود. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم تیم سایپا بود که آبی‌پوشان را غافلگیر کرد. حرکت علیاری از سمت دفاع راست استقلال و پاس این بازیکن به حسین مالکی رسید و او با ضربه پای چپ در دقیقه ۴۹ موفق به گلزنی شد. بعد از این گل، استقلال سراپا حمله شد و سایپا به ضدحملات چشم دوخت. قایدی در این نیمه چند شوت به سمت دروازه سایپا زد که شانس‌های او بی نتیجه ماند. بهترین موقعیت استقلال در این نیمه هم توسط قایدی رقم خورد. او پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه خوبی به توپ زد اما محمدحسین اکبرمُنادی دروازه‌بان سایپا با واکنش خوب ضربه قایدی را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۹۰ بازهم استقلال توسط فرشید اسماعیلی صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که دروازه‌بان سایپا باز هم آن‌ را دفع و توپ برگشتی را دیاباته به گل تبدیل نکرد تا در نهایت این بازی با پیروزی نارنجی پوشان به اتمام برسد. تیم سایپا سومین برد خود را جشن گرفت تا ۱۶ امتیازی شود و استقلال هم متحمل دومین شکست خود شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر