4

عصای دست مهاجری، یک نینجاست! +تصویر

  • کد خبر : 341291
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

بار دیگر مسی‌ها با درخشش مهاجم گلزن خود توانستند به سه امتیاز ارزشمند برسند تا همچنان بخت نخست صعود به لیگ برتر باشند.

بار دیگر مسی‌ها با درخشش مهاجم گلزن خود توانستند به سه امتیاز ارزشمند برسند تا همچنان بخت نخست صعود به لیگ برتر باشند.

به گزارش افق انلاین ، پنجمین گل سیدپیمان میری هم برای مس کرمان حکم یک گل سه امتیازی داشت، گلی برای بقا در کورس مدعیان و حفظ موقعیت مس در صدر جدول؛ در فصل جدید لیگ یک، پیوند عجیبی میان گلزنی‌های میری و بردهای مس وجود دارد و رد پای مهاجم سخت‌کوش بر روی تمامی بردهای این تیم کاملا نمایان است. چرا که مس با خط حمله‌ای ضعیف و تنها با ۹ گل زده در کورس رقابت است و قافله تفاضل گل را به هوادار واگذار کرده تا با این اختلاف نسبت به شاگردان عنایتی دوم جدول باشد.

 

اما جالب است بدانید که میری روی هر ۹ گل تیمش نقش‌آفرین بوده، ۵ بار در قامت گلزن و ۴ بار هم در نقش بازیساز؛ آخرین شاهکار مهاجم مسی‌ها هم که ساعاتی پیش در دربی استان کرمان رخ داد و او توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی که خودش به دست آورده بود، شاگردان مهاجری را به سه امتیاز مهم برساند.

 

البته کمی بدشانسی هم امروز گریبان میری را گرفته بود وگرنه او می‌توانست دستِ پر از میدان خارج شود؛ چرا که میری یک فرصت طلایی برای محمدی در نیمه نخست ساخت و ضربه او به شکلی عجیب راهی به دروازه آرمان گهر پیدا نکرد و دو فرصت ایده‌آل گلزنی هم که خود پیمان میری داشت و سنگربان سیرجانی‌ها ایستادگی کرد.

اما میری برای گلزنی امروز خود یک شادی پس از گل ویژه را تدارک دیده بود؛ ماسک نینجایی که پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی آن را به صورت خود زد و شادی‌اش را این‌گونه انجام داد تا یک شادی پس از گل متفاوت از خود نشان بدهد. ستاره بی‌چون و چرای مس در فصل جدید لیگ یک که صدرنشینی شاگردان مهاجری مرهون درخشش اوست. درخششی که می‌تواند تداوم آن به دوباره لیگ برتری شدن مس پس از سال‌ها انتظار ختم شود.

 

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341291

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر