3

همه ما باید زیر یک پرچم واحد حرکت کنیم

  • کد خبر : 34136
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۱۰

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت:در آرمان و هدف و مکتب امام (ره)هیچ چیز به اندازه وحدت متجلی نیست

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: من یقین دارم که هر حرکتی غیر از آهنگ وحدت در مراسم ارتحال امام (ره) هم خلاف شرع و هم خلاف رضایت مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار وحدت و انسجام و مکتب سیاسی امام است.

محمد علی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در جلسه طرح و برنامه  ستاد بزرگداشت  امام خمینی(ره) با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد بزرگداشت امام راحل اظهار داشت: ما هر چه به این مراسم نزدیک‌تر می‌شویم باید انسجام و اطلاعات‌مان از برنامه‌های یکدیگر قوی‌تر باشد.

وی با اشاره به گزارش های ارائه شده توسط ارگان‌ها و سازمان‌های شرکت کننده در این مراسم گفت: تمام این زحمات و تلاش‌ها در جهت تجلیل و تکریم از شخصیت و جایگاه امام (ره)و مکتب سیاسی ایشان و به دنبال آن تقویت نظام جمهوری اسلامی است که امام (ره)بانی آن بودند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت:در آرمان و هدف و مکتب امام (ره)هیچ چیز به اندازه وحدت متجلی نیست یعنی اگر به سخنان و پیام های امام قبل و بعد از انقلاب و وصیت‌نامه و سفارشات عمومی و خصوصی ایشان توجه کنیم نکته شاخصی که امام آن را رمز پیروزی می‌دانست، مسئله وحدت است.

انصاری افزود: همه ما باید تلاش کنیم چه در مسائل اجرایی و چه مسائل سیاسی و  تبلیغاتی، زیر یک پرچم واحد حرکت کنیم و وحدت خود را هم به جهانیان و هم به کسانی که مترصد فرصتی هستند که تحلیل هایی داشته باشند و دل خودشان را به آنها خوش کنند، نشان دهیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در همین زمینه نسبت به تحرکات تفرقه بر انگیز در مراسم ۱۴ خرداد هشدار داد و گفت: باید از هر حرکتی و جریانی و شعاری که باعث به وجود آمدن شائبه تفرقه در این مراسم باشد، به شدت پرهیز کنیم و من یقین دارم که هر حرکتی غیر از آهنگ وحدت در این مراسم هم خلاف شرع و هم خلاف رضایت مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار وحدت و انسجام و مکتب سیاسی امام است.

انصاری ادامه داد: کاروان ها و گروه‌های سیاسی و هرکس با سلایق و تحلیل های مختلف ممکن است در مراسم امام(ره) شرکت کند لذا جزء وظایف همه دوستداران امام است که در مناسبت های مربوط به ایشان شرکت کنند اما نکته ای که باید به همه گفته شود این است که در این مراسم همه خصوصیات و حساسیت ها جز پیروی از امام، ولایت و مکتب امام باید کنار گذاشته شود و همه باید یکدل، یک زبان و یک جهت در برنامه این مناسبت بزرگ شرکت کنند.

وی در ادامه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی اشاره کرد و گفت: تبلیغات و فضاسازی برای مراسم نیز دارای اهمیت است. انتظار ما این است که قبل از مراسم فعالیت بیشتری صورت گیرد چرا که این امر در حضور و نگاه مردم تاثیرگذار است و تبلیغات مناسب، آثار خود را در حین و پس از مراسم خواهد گذاشت.

انصاری با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید با ادبیات مناسب درباره اهمیت این مراسم اطلاع رسانی خوبی به مردم انجام دهند تا مراسم  باشکوه‌تر برگزار شود، گفت: همه جمعیت‌هایی که از شهرستانها و مناطق مختلف به مراسم می آیند باید توفیق حضور در مراسم اصلی روز ۱۴ خرداد را داشته باشند و کسی نباید از استماع سخنان رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی محروم شود.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و آغاز مجلس نهم شورای اسلامی طی روزهای آینده و برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال در روز ۱۴ خرداد خاطرنشان کرد: رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی باید توجه ویژه ای داشته باشند که این رویدادها موجب غفلت از مراسم ۱۴ خرداد نشود و این مسائل باید به گونه ای منعکس شوند که بر مراسم بزرگداشت حضرت امام سایه نیفکنند.

وی همچنین از سخنرانی محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری، در شب ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر