6

ادای احترام پرسپولیسی‌ها به میناوند با پوشیدن پیراهن مشکی برابر ماشین سازی

  • کد خبر : 341530
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: به خواست هواداران برای ادای احترام به میناوند مقابل ماشین سازی با پیراهن مشکی بازی خواهیم کرد.

ادای احترام پرسپولیسی‌ها به میناوند با پوشیدن پیراهن مشکی

به گزارش افق آنلاین به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به فقدان میناوند گفت: یک الگوی فوتبالی، دوست عزیز، پیشکسوت محترم و پرسپولیسی متعصب را از دست دادیم و عزادار مهرداد میناوند هستیم. نمی‌دانیم با چه واژه‌هایی می‌توانیم این غم بزرگ را تعریف کنیم. مهرداد همیشه نزدیک به باشگاه بود و به معنای بهتر، همواره حامی و هدایتگر بازیکنان. بهترین مشاوره‌ها را به ما می‌داد چون هم کاربلد بود و هم عاشق.

وی ادامه داد: فقدان مهرداد اتفاقی نیست که بتوانیم به راحتی در موردش صحبت کنیم. باید بار دیگر به هواداران فوتبال در ایران تسلیت بگوییم زیرا یک ستاره واقعی را از دست دادیم. قلب مهربان میناوند خیلی زود از تپیدن بازماند و همه ما را تنها گذاشت. خانواده مهرداد به خصوص مادر و همسرش روزهای بسیار سختی را سپری کردند و جا دارد به آنها و سایر اعضای خانواده محترم میناوند، این مصیبت را تسلیت بگوییم. از درگاه ایزد منان برای مهرداد طلب مغفرت داریم.

شکوری عنوان کرد: همه عوامل تیم و باشگاه، از هیئت مدیره تا کارمندان، خود را صاحب این غم بزرگ می‌دانند. به همین علت و برای تکریم میناوند، طرح انتخاب پیراهن مشکی برای دیدار روز شنبه مقابل ماشین‌سازی که خواسته هواداران پرسپولیس است را در دستور کار قرار دادیم.

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طراحی پیراهن مشکی که پیراهن سوم پرسپولیس به شمار می‌آید به پایان رسیده و بازیکنان با پیراهن مشکی و با نام میناوند عزیز وارد بازی خواهند شد. با این کار تلاش کردیم تا به مهرداد میناوند ادای دین شود.

دیدار پرسپولیس – ماشین سازی ساعت ۱۶:۵۵ فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر