8

خط و نشان سردار وحیدی برای رئیس جمهور جدید آمریکا

  • کد خبر : 341537
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: سران جدید آمریکا برداشت و فهم غلطی از واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران دارند و تصور می‌کنند که می‌توانند با ایران بازی کنند.

خط و نشان سردار وحیدی برای بایدن

مهر نوشت: رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: سران جدید آمریکا برداشت و فهم غلطی از واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران دارند و تصور می‌کنند که می‌توانند با ایران بازی کنند.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی  با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا اظهار کرد: نمای روشنی از افول آمریکا مشاهده می‌شود؛ البته این روند نزدیک بیست سال است که شروع شده، اما امروز بسیار روشن‌تر و محسوس‌تر است و رئیس جمهور جدید آمریکا با مجموعه مسائل بسیاری مواجه خواهد بود که البته قابل پیش بینی هم بود.

سردار وحیدی بیان کرد: سران جدید آمریکا برداشت و فهم غلطی از واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران دارند و تصور می‌کنند که می‌توانند با ایران بازی کنند، اما باید بدانند که مرتکب اشتباه شده اند؛ چرا که پیشینیان آن‌ها دست به چنین اقداماتی زدند و شکست خوردند.

وی ادامه داد: دولت جدید آمریکا اگر به منویات صحیح و درست جمهوری اسلامی گردن ننهد قطعا در مسیری که دنبال می‌کند شکست خواهد خورد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران همانطور که دار و دسته رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا را شکست داد باز هم می‌تواند چنین کاری انجام دهد، ما با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی جلو خواهیم رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر