7

پرسپولیس پس از میناوند پیروز شد

  • کد خبر : 341650
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

تیم پرسپولیس در دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ماشین‌سازی تبریز را از پیش‌رو بردارد و به یک برد خانگی برسد.

تیم پرسپولیس در دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ماشین‌سازی تبریز را از پیش‌رو بردارد و به یک برد خانگی برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) و با پنج دقیقه تأخیر به مصاف و ماشین‌سازی تبریز رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار با لباس‌های مشکی به یاد مهرداد میناوند بازیکن شماره ۲۵ سابق خود در زمین حاضر شدند. گل پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۵ و ۱۹ ثانیه به ثمر رسید که این گل در دقیقه ۲۶ ثبت شد و از همین رو آنها برای یاد کردن از بازیکن فقید خود در دقیقه ۲۵ یک دقیقه تأخیر داشتند. گل دوم پرسپولیس را هم احمد نوراللهی در دقیقه ۳+۹۰ وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و تک گل میهمان هم توسط پیمان بابایی در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیسحامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک (۶۰ – محمد شریفی)، احسان پهلوان (۸۶ – امید عالشاه)، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ماشین‌سازی: مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی (۷۱ – وحید نعمتی)، فرشاد اسدی، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی (۹۰ – مهدی رحیمی)، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی و اتابک زارعی (۷۹ – رضا کریمی).

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر