3

ولسیانی: هیچ حرف غیرمحترمانه‌ای به دروازه‌بان شهرخودرو نزدم/ ۲۰ درصد داوران در ایران خوب قضاوت می‌کنند

  • کد خبر : 341653
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ حرف غیر محترمانه‌ای به دروازه‌بان شهرخودرو نگفتم و پس از آن داور برای هیچ چیز به من کارت زرد نشان داد.

ولسیانی: هیچ حرف غیرمحترمانه‌ای به دروازه‌بان شهرخودرو نزدم/ 20 درصد داوران در ایران خوب قضاوت می‌کنند

به گزارش افق انلاین ، گئورگی ولسیانی پس از شکست ۳ بر یک سپاهان مقابل شهرخودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما متأسفانه در ادامه یک پنالتی به تیم حریف دادیم و پس از تساوی در نیمه دوم بر روی یک ضدحمله گل دوم را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: در پایان بازی زمانی که دروازه‌بان حریف ضربه سر من را دفع کرد شروع به اتلاف وقت کرد. متأسفانه گلرهای تیم‌های حریف به دفعات در دیدارهای گذشته این حرکت را انجام داده‌اند و این موضوع تبدیل به یک اپیدمی در فوتبال ایران شده است.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: پس از آن صحنه به سمت دروازه‌بان رفتم و به زبان انگلیسی به او گفتم از زمین بلند شو و هیچ حرف غیرمحترمانه‌ای به او نگفتم و پس از آن داور برای هیچ چیز به من کارت زرد نشان داد.

ولسیانی گفت: فکر می‌کنم به عنوان کاپیتان حق دارم صحبت کنم و پس از آن کنترل خود را از دست دادم و پس از ۱۰ ثانیه داور به من کارت قرمز نشان داد.

وی ادامه داد: هیچ‌گاه درباره داوران صحبت نمی‌کنم اما فقط ۲۰ درصد داوران در ایران خوب قضاوت می‌کنند و ۸۰ درصد داوران یا بر ضد ما هستند و یا تصمیمات نادرست می‌گیرند و این اتفاق خوبی برای ما نیست.

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدارهای آینده برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه می‌شویم. هواداران سپاهان منتظر پیروزی‌های تیم هستند و ما نیز به دنبال قهرمانی هستیم و مطمئنم روزهای خوبی در پیش داریم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر