5

یک خروجی دیگر پرسپولیس در نیم فصل مشخص شد

  • کد خبر : 341747
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

مهاجم قرمز‌ها که با امید بسیار به این تیم پیوسته بود در بازی مقابل ماشین سازی باز هم روی نیمکت بود و فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد.

افق آنلاین ، آرمان رمضانی، مهاجم ۲۸ ساله فصل گذشته سایپا، که در ابتدای فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، اما تا به اینجای کار نتوانست انتظارات یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم را برآورده کند تا همچنان از روی نیمکت بازی‌های این تیم را دنبال کند.

او که در لیگ قهرمانان و با نمایش درخشان عیسی آل کثیر کمتر به بازی گرفته می‌شد در لیگ برتر نیز بازیکن جانشین مهدی عبدی بود، اما عدم گلزنی مهاجم پرسپولیس در بازی‌هایی که به میدان رفت باعث شد تا گل محمدی امیدی به این مهاجم در ادامه راه نداشته باشد.

مهاجم بلندقامت قرمز‌ها که انتظار می‌رفت در غیاب عیسی آل کثیر یکی از امید‌های خط آتش تیمش به شمار آید، همچنان بدون گلزنی با پیراهن پرسپولیس کار خود را در این تیم دنبال می‌کند. او که در بازی مقابل آلومینیوم در نیمه دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود نتوانست مانع شکست قرمز‌ها شود و تاثیر مثبتی روی بازی این تیم نداشت.

یحیی در بازی روز گذشته مقابل ماشین سازی علیرغم موقعیت‌هایی که مهدی عبدی از دست داد، اما همچنان ترجیح داد از این مهاجم جوان به جای آرمان رمضانی تا پایان بازی استفاده کند تا نشان دهد همچنان به این مهاجم گیلانی اعتقاد ندارد.

رمضانی با توجه به قد و قامتی که دارد می‌توانست یک گزینه ایده آل برای خط هجومی باشد، اما او هنوز نتوانسته به شرایط آرمانی و ایده آل در خط حمله تیم دست یابد تا نظر کادرفنی را برای دستیابی به فرصت بیشتر از آن خود کند و از موقعیت‌هایی که برای حضور در ترکیب نیز به دست آورده نتوانسته به خوبی سود ببرد.

عکس‌های منتشر شده از تمرین امروز قرمز‌ها نشان می‌دهد که مهاجم قرمز‌ها انگیزه لازم برای تمرین و جنگیدن برای حضور در ترکیب را ندارد و به احتمال فراوان اولین خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل خواهد بود.

 

 

 

فوتبالی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر