9

ورزش همین است و نباید انتظار داشته باشیم شرایط، همیشه به نفع ما باشد

  • کد خبر : 341802
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو اعلام کرد، عدم حضور تیم پاس ناجا در دیدار فینال مسابقات لیگ برتر ووشو خسارات زیادی را برای این فدراسیون به دنبال داشته است.

صدیقی: پاسی‌ها نتوانستند مسابقات را مدیریت کنند و اعتراض‌شان وارد نبود/ عدم برگزاری فینال خسارت مالی زیاد وارد کرد

به گزارش افق آنلاین ، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در نشستی خبری درباره اتفاقات و حواشی رخ داده در فینال لیگ برتر ووشو و غیبت پاس‌ ناجا مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر ووشو پس از حدود یک سال وقفه که به دلیل کرونا شکل گرفته بود، از هفته گذشته با حضور ۱۰ تیم آغاز شد. مسابقات با تلاش همکارانم سطح اجرایی و فنی خوبی داشت. لیگ امسال نقطه عطف جدیدی در برگزاری مسابقات بود.

وی افزود: فعالیت‌های ووشو ادامه دارد و لیگ بانوان از هفته آینده با حضور چهار تیم آغاز می‌شود و سپس مسابقات کشوری تالوی مردان و زنان را خواهیم داشت.

صدیقی تأکید کرد: نحوه برگزاری مسابقات، شرایط هیجان انگیزی برای ورزشکاران ایجاد کرد، چرا که مدت زیادی از مسابقات دور بودند و این مسئله به حساسیت‌ها افزوده بود. امروز از صبح مراحل نیمه نهایی و فینال را داشتیم که فینال تالو هم صبح برگزار شد و فینال ساندا قرار بود از ساعت ۱۴ آغاز شود.

رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: در تالو براساس فرم‌هایی که زده شد، تیم دانشگاه آزاد با حساب ۵ بر صفر از پاس پیش افتاد که تیم پاس به این مسئله اعتراض داشت.

وی گفت: در بخش تالو به دلیل پیچیدگی امتیازات، ۱۵ داور و هیئت ژوری حضور دارند که پس از اعتراض، فیلم از سوی هیئت ژوری با حضور رئیس کمیته فنی و رئیس هیئت ژوری بازبینی شد که اعتراض وارد نبود.

صدیقی تصریح کرد: ورزش همین است و نباید انتظار داشته باشیم شرایط، همیشه به نفع ما باشد. به نظر می‌رسد تیم پاس نتوانست مسابقات را مدیریت کند‌. پاس می‌توانست در ۹ وزن ساندا جبران کند که در میدان حاضر نشدند و نتیجه به نفع دانشگاه آزاداعلام شد تا قهرمان شود‌.

وی راجع به تصمیم‌گیری در مورد رفتار تیم پاس و احتمال گرفته شدن نایب قهرمانی از این تیم، گفت: گزارشات مربوط به این اتفاقات به کمیته انضباطی ارسال می‌شود. یکسری از صحبت‌های اعتراضی حالت خوبی نداشت و درباره اینکه پاس در چه جایگاهی باشد فدراسیون در کمیته انضباطی تصمیم‌گیری می‌کند.

رئیس فدراسیون ووشو یادآور شد: عدم حضور پاس در فینال خسارت زیادی در بخش مالی برای فدراسیون داشت و حامیان مالی انتظار داشتند مسابقه برگزار شود. باید بررسی دقیقی در این مورد صورت بگیرد و بعد از آن نتیجه اعلام خواهد شد.

صدیقی گفت: در بخش تالو خیلی از داوران نمی‌دانند ورزشکار برای چه تیمی است و اینکه بگویند داوران جانب گروهی را می‌گیرند، درست نیست، چرا که در روزهای گذشته ورزشکاران پاس نتایج خوبی گرفته بودند.

«فدراسیون بی‌طرف است تا عدالت برقرار باشد.»، وی با بیان این جمله در مورد احتمال جریمه مالی تیم پاس، گفت: موضوع باید به دقت بررسی شود تا برآوردها صورت بگیرد و این موضوع را جمع‌بندی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=341802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر