7

مطهری: شرایط استقلال افتضاح است و نمی‌دانم مددی چه کار می‌کند/ صحبت کردن درباره غذای هتل بچگانه است

  • کد خبر : 342170
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به شرایط این تیم اعتراض کرد و با افتضاح خواندن وضعیت استقلال به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداخت.

Image result for ارسلان مطهری

به گزارش افق انلاین ، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: نساجی تیم خوبی است، اما بسته بازی می‌کردند. خوشبختانه توانستیم به یک گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی درباره اینکه تمام بازیکنان استقلال از شرایط تیم و اردو ناراضی بودند، گفت: شرایط افتضاح است. نمی‌دانم آقای مددی چه کار می‌کنند، اما فکر می‌کنم حداقل بتوانند بیایند و با بازیکنان صحبت کنند و بگویند مشکل چیست. به ما می‌گویند اسپانسر باشگاه کمک کرده است، اما کجاست؟ ما چیزی ندیدیم. به هتل رفتیم و به ما گفته‌اند به دلیل هزینه غذا، یک نوع غذا به شما می‌دهیم و غذای ما را پرسی کردند و تحویل دادند. صحبت کردن درباره این موارد بچگانه است، اما آنقدر فشار به ما آمده که می‌گوییم. حداقل کار این است که مدیرعامل یک باشگاه هم نه، مدیرعامل استقلالِ بزرگ باید به رختکن بیاید و به بچه‌ها خسته نباشید بگوید. این طرز رفتار اصلاً درست نیست.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گویا احمد مددی پنج دقیقه پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده است، خاطرنشان کرد: اصلاً برای من مهم نیست که او کجا هست و کی رفته است.

مطهری در واکنش به این سؤال که آیا فکر نمی‌کند با این صحبت‌ها دچار مشکل شود یا او را جریمه کنند، گفت: دچار مشکل شویم؟! مشکل؟! مشکل؟! به هر حال آدم‌ها باید انتقادپذیر باشند. ما هم باید جریمه شویم. من مشکلی ندارم. من، هم‌تیمی‌هایم و کادر فنی از این شرایط ناراحت هستیم و اینجا باید بگوییم، چون گفتیم که مسئله را درون خانوادگی حل کنیم، اما گویا متوجه نمی‌شوند یا هر چیزی.

وی افزود: استقلال اکنون صدر جدول است و اگر بخواهید کمکی به تیم کنید، اکنون وقت آن است. نه اینکه فردا بیایید و بگویید که شما نتیجه نگرفتید یا هر چیزی. بیشتر چیزی نگویم بهتر است، چون بازیکنان دیگر همه چیز را باز کردند. الان باید کمک کنید، الان کمک نکنید، چه زمانی باید کمک کنید؟!

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اینکه هیئت مدیره باشگاه گفته بازیکنان بیشتر از ۳۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و او چه میزان دریافتی داشته، گفت: من تا به اینجای فصل ۱۵ درصد را گرفته‌ام و صحبت‌هایی هم بین ما بوده که درباره مسائل دیگری است. درباره قرارداد نه من و نه افراد دیگر نباید صحبت کنند، چون این محرمانه است، اما من ۳۰ درصد نگرفته‌ام.

مطهری درباره اینکه آیا از فصل قبل هم طلبی دارد یا نه، اظهار داشت: آدم دروغگویی نیستم و از سال گذشته هم طلب ندارم. من و تمام بچه‌ها ۱۵ درصد گرفتیم نه ۳۰ درصد و با صحبت‌هایی که شده شاید برخی بازیکنان ۱۰ یا ۲۰ درصد گرفته باشند و زیر عددی است که می‌گویید. با این حال شرایط قشنگی نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر