8

بارش باران، برف و مه در جاده‌های زنجان

  • کد خبر : 342217
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

 مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

بارش باران، برف و مه در جاده‌های زنجان

 مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری حاکی از بارش برف و کولاک مقطعی در محور دندی – تخت‌سلیمان است و دید افقی کافی برای تردد محدود شده و رانندگان باید برای تردد از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی از بارش برف در ارتفاعات کوهستانی محورهای زنجان – بیجار،  زنجان – طارم ، زنجان – تهم – چورزق ، زنجان – دندی، نیک‌پی – ماه‌نشان و سلطانیه – خدابنده – همدان خبر داد و گفت: همراه‌ داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ در مسیرهای کوهستانی الزامی است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: وضعیت جوی جاده در آزادراه و ترانزیت زنجان – قزوین، آزادراه زنجان – تبریز، ترانزیت زنجان – میانه و محور ابهر – خدابنده بارانی است.

وی یادآور شد: مه موضعی محورهای زنجان – بیجار، زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق، زنجان – بیجار و زنجان – دندی را فرا گرفته است و رانندگان برای ایجاد دید افقی بهتر باید از چراغ‌مه شکن استفاده کنند.

محمدی به هم‌وطنان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر ضمن رعایت جوانب احتیاط و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه تردد کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر