0

علی مطهری:بسیاری از فرماندهان سپاه نیز حرف من را قبول دارند

  • کد خبر : 34227
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵

حرفم این است که سپاه اساسا نباید وارد این گونه موضوعات شود که با آن توصیه امام (ره) نیز منافات دارد.

علی مطهری، در پاسخ به برخی واکنش‌ها به نطق اخیر خود گفت: حرفم این نبود که سپاه آمد و احیانا نتیجه صندوق‌ها را تغییر داد. حرفم این است که سپاه اساسا نباید وارد این گونه موضوعات شود که با آن توصیه امام (ره) نیز منافات دارد.

نماینده تهران، امروز در تذکر شفاهی خود بر اساس ماده ۷۷ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: بعد از نطق بنده برخی مطالبی در رسانه‌ها منتشر شد همچین تذکراتی در صحن علنی مجلس ارائه شد اما نکته‌ای که بر آن پافشاری می‌کنند اهانت و بی‌ادبی است؛ متن نطق و صدای من وجود دارد کجای حرف من اهانت بود.

پایگاه خبری افق:نماینده‌ی مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: درباره‌ی انتقاد به سپاه نیز حرفم این بود که سپاه در انتخابات مجلس از برخی از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کرد و تمام قد وارد شد. همین کار تخلف است. حرفم این نبود که سپاه آمد و احیانا نتیجه صندوق‌ها را تغییر داد. حرفم این است که سپاه اساسا نباید وارد این گونه موضوعات شود که با آن توصیه امام (ره) نیز منافات دارد.

مطهری تاکید کرد: بسیاری از فرماندهان سپاه نیز حرف من را قبول دارند برخی از افراد در سپاه هستند که این کار را کردند. نظرم به همه فرماندهان سپاه نبود تنها برخی از آنها که اگر اصرار کنند و به این روششان ادامه دهند اسم آنها را خواهم آورد. همچنین اطلاع دقیق دارم که برخی مقامات عالی رتبه نیز از این رفتار سپاه در انتخابات اخیر راضی نبوده‌‌اند.

وی با اشاره به تذکر نادران درباره‌ی جمعیت ایثارگران گفت: حرف نادران منطقی نبود برای این که مطلب خیلی روشن است درباره‌ی تحولاتی که در ۸+۷ ایجاد شد، برخی از ایثارگران از ابتدا گفتند که این چند نفر نباید در لیست اصولگرایان باشند که ما اینها را قبول نداریم لذا معنای تفرقه چیزی غیر از همین است. اگر اینها موجب تفرقه نشدند پس چه کسانی موجب تفرقه شدند.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس افزود: به هر حال من این اتهامات را به هیچ وجه قبول ندارم و نماینده باید بتواند به راحتی درباره‌ی همه امور کشور اظهار نظر کند و ما نباید برای هیچ نهادی در کشور بی‌جهت قداست قائل باشیم/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر