11

امتحان اینترنتی داشتم استاندار پشت در ماند

  • کد خبر : 342339
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

نگهبان مرکز بهداشت چکنه درخصوص علت ماجرای بازدید نکردن استاندار خراسان از این مرکز، گفت: امتحان اینترنتی داشتم، استاندار پشت در ماند.

نگهبان مرکز بهداشت چکنه درخصوص علت ماجرای بازدید نکردن استاندار خراسان از این مرکز، گفت: امتحان اینترنتی داشتم، استاندار پشت در ماند.

امتحان اینترنتی داشتم استاندار پشت در ماند

به گزارش افق آنلاین ، درپی مواجهه شدن استاندار خراسان رضوی با درهای بسته مرکز بهداشت چکنه در هفته گذشته، نگهبان این مرکز با ارائه نامه‌ای، علت این موضوع را اعلام کرده است.

متن نامه به شرح زیر است:

با سلام

اینجانب مهدی برزنونی سرایدار ساختمان درمان بستر چکنه آماده بازدید هیئت مسئولین بودم، ولی به جهت طولانی شدن، حدس زدم که کنسل شده و به منزل خودم در طبقه بالای ساختمان مذکور رفتم، به جهت اینکه امتحان اینترنتی داشتم و مرکز مجهز به زنگ یا سیستم هشدار دهنده نیست، متوجه حضور مسئولین نشدم و پس از اطلاع به طریق تلفنی به محل آمده و در را باز کردم.

در خصوص درب پشت باید به اطلاع برسانم، تمام رفت و آمدها از همان درب انجام می شود و من کلید درب جلو را ندارم تا این لحظه نیز بازدیدکنندگان محترم از جمله ارکانی، نماینده محترم در مجلس و برخی دیگر از مسئولین از همین مسیر بازدید داشتند و تمام اخبار منتشر شده و سخنان نقل شده از جانب بنده کذب بوده و حقیقت ندارد.

بابت تاخیر ایجاد شده عذر خواهم و بابت نقل و قول‌های غیر واقع بنده، تقاضا دارم، مسئولین محترم رسیدگی و خبرگزاری‌های مربوطه اصلاحی را منتشر کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر