7

رونمایی از ۵ بازیکن مدنظر استقلال در نقل‌وانتقالات/ کار سخت مدیران باشگاه برای جذب ستاره‌ها

  • کد خبر : 342534
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

در لیست مد نظر محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نقل‌و انتقالات نیم‌فصل، نام پنج بازیکن مطرح که ستاره‌های تیم‌های خود هستند، دیده می‌شود.

رونمایی از 5 بازیکن مدنظر استقلال در نقل‌وانتقالات/ کار سخت مدیران باشگاه برای جذب ستاره‌ها

به گزارش افق انلاین ، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال چندی پیش لیست بازیکنان مدنظر خود در نیم فصل دوم را به مدیران باشگاه استقلال تحویل داد. لیستی که در ابتدا ۷ بازیکن در آن دیده می‌شد، اما در نهایت به ۵ بازیکن کاهش یافت.

در لیست سرمربی استقلال، اسامی بازیکنانی وجود دارد که ستاره اصلی تیم‌های خود هستند و جذب آنها برای هر باشگاهی کار سخت و حتی غیرممکن به نظر می‌رسد. امروز در خبرها آمده بود که باشگاه شهر خودرو مشهد برای صدور رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد، مهاجم خود چیزی در حدود ۱۰ میلیارد تومان درخواست کرده تا به نوعی این انتقال را غیرممکن کند. به همین دلیل، باشگاه استقلال با توجه به حجم انتقادها در روزهای اخیر از سوی برخی‌ها در صفحات مجازی، کار سختی دارد، اما مدیران این باشگاه در سکوت خبری نامه رسمی خود را برای جذب این بازیکنان به باشگاه‌های‌شان ارسال کرده‌اند.

یکی از نکات این لیست، عدم حضور بازیکنانی چون مهدی کیانی از سپاهان و میلاد جهانی از ذوب‌آهن اصفهان است، آن هم در شرایطی که مدیران ذوب‌آهن بارها گفته‌اند که باشگاه استقلال برای جذب جهانی باید درخواست رسمی بدهد در صورتی که این بازیکن تا امروز در لیست فکری قرار ندارد.

لیست فکری برای نیم فصل، بازیکنانی هستند که تیم‌های دیگر نیز برای جذب‌شان اقدام کرده‌اند. در زیر نگاهی به اسامی این نفرات می‌اندازیم:

پیمان بابایی:مهاجم ماشین‌سازی با وجود شرایط بد تیمش عملکرد خوبی در این تیم داشته است. مذاکراتی با این بازیکن انجام شده، اما همه چیز در حد ابتدایی بوده و باشگاه استقلال منتظر آغاز رسمی نقل‌وانتقالات است.

امین قاسمی‌نژاد: مهاجم شهر خودرو هم جزو ستاره‌های نیم فصل اول بود و گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رساند. با توجه به رقمی که شهر خودرویی‌ها برای جذب او مطرح کرده‌اند، جذب او تا حدود زیادی غیرممکن به نظر می‌رسد مگر اینکه این رقم خیلی پایین‌تر بیاید. از طرفی، مهدی رحمتی، سرمربی شهر خودرو نیز بارها به مدیران باشگاه تأکید کرده که نباید اجازه جدایی مهاجم تیمش را بدهند.

میثم تیموری: فکری با وجود اینکه محمد نادری و متین کریم‌زاده را در دفاع چپ دارد، اما خواهان جذب تیموری شده است، بازیکنی که در لیگ هجدهم در استقلال حضور داشت و بیشتر نیمکت‌نشین بود. به نظر می‌رسد جذب او نیز برای استقلال کار راحتی نباشد و تراکتوری‌ها اجازه جدایی به او ندهند، اما چون استقلال در پست او بازیکن دارد، خیلی نگران عدم جذب تیموری نیست.

علیرضا علیزاده: هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان یکی از بازیکنان خوب این تیم است. این بازیکن برای پیوستن به استقلال ابراز تمایل کرده، اما نکته عجیب ترافیک در پست او در استقلال است، چرا که بازیکنانی چون مسعود ریگی، آرش رضاوند و فرشید باقری حضور دارند و شاید یک نفر از آنها در لیست خروج قرار دارد که فکری درخواست جذب علیزاده را کرده است.

رضا اسدی: هافبک میانی فصل گذشته تراکتور که مدنظر استقلال بود، ابتدای این فصل به باشگاه زانکت پولتن اتریش پیوست. اسدی در تیم اتریشی به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند و گفته باشد باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد. در صورت مصدومیت طولانی‌مدت او استقلالی‌ها از جذب اسدی منصرف می‌شوند.

فصل نقل‌وانتقالات زمستانی از دوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر