2

سرتیم حفاظت رئیس‌ جمهور:به دلیل مهیا نبودن شرایط کار، از این سمت استعفا کرده ام.

  • کد خبر : 3429
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵

سردار عبدالعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس‌ اخبار منشر شده در خصوص استعفایش از مسئولیت تیم حفاظت رئیس ‌جمهوری را تائید کرد و گفت که هفته گذشته به دلیل مهیا نبودن شرایط کار، از این سمت استعفا کرده است. وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای شرکت در انتخابات […]

سردار عبدالعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس‌ اخبار منشر شده در خصوص استعفایش از مسئولیت تیم حفاظت رئیس ‌جمهوری را تائید کرد و گفت که هفته گذشته به دلیل مهیا نبودن شرایط کار، از این سمت استعفا کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای شرکت در انتخابات مجلس نهم از سرتیمی حفاظت رئیس‌ جمهور استعفا داده است، اظهار داشت: استعفای بنده از سرتیمی حفاظت رئیس ‌جمهور به خاطر شرکت در انتخابات مجلس نیست و همزمانی این استعفا با بحث انتخابات، اتفاقی است.

سرتیم سابق حفاظت رئیس ‌جمهور در واکنش به این خبر که گفته می‌شود قرار است به عنوان استاندار فارس معرفی شود، خاطرنشان کرد:‌ برای پذیرش مسئولیت استانداری فارس با بنده صحبت‌هایی شد اما بنده این مسئولیت را نپذیرفتم.

نجفی که خود را سرباز و نوکر آقا و پاسدار انقلاب معرفی و تاکید کرد نمی خواهد وارد مسائل سیاسی شود، افزود: من به احمدی‌نژاد علاقه داشته و دارم و از نزدیک شاهد خدمات او بودم و از ایشان هم ممنونم که مرا در سال های گذشته تحمل کرد اما گاهی شرایط کار مهیا نیست و لذا از مسئولیتی که بر عهده داشتم، استعفا دادم.

وی در پایان گفت که سرهنگ اسدنژاد از نیروهای سپاه حفاظت ریاست جمهوری به عنوان سرپرست تیم حفاظت احمدی‌نژاد منصوب شده است.

به گزارش فارس، سردار عبدالعلی نجفی هفته گذشته از سرتیمی حفاظت رئیس جمهوری استعفا داده که مورد پذیرش فرماندهی سپاه حفاظت و نیز شخص رئیس جمهوری قرار گرفته است.

وی در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ فرمانده سپاه استان فارس بود که پس از این انتخابات به فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) منصوب ‌شد و با رفتن سردار جهانگیر دایی حامد، مسئولیت حفاظت از رئیس جمهور را بر عهده گرفت.

یادآوری می شود سردار نجفی از سوی عبدالله شهبازی متهم به فساد مالی شده بود اما دادگاه با بررسی شکایت وی، شهبازی را به جرم تهمت، نشر اکاذیب و افترا به ۱۷ ماه حبس قطعی محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3429

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر