8

مطهری: خدا را شکر خط دفاعی، هافبک و دروازه‌بان ما امروز با تمرکز بالایی بازی کردند

  • کد خبر : 342946
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. دلیل بازی نکردن او خستگی نیست. اتفاقا بازیکنان ما در فرم خوبی هستند. این‌ها دلایل تاکتیکی دارد. زمانی ممکن است شما بهترین بازیکنتان را هم روی نیمکت بنشانید. هیچ اتفاقی نیفتاده است و دنبال دلیل خاصی نباشید. این مسائل به خاطر شرایط تاکتیکی تیم است. 

مطهری: وضعیت انصاری باید خیلی بهتر شود/ نمی‌توانیم از اوت‌های پیکان ایراد بگیریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم بر اساس همان تاکتیکی داشت برابر پیکان به گل رسید.

به گزارش افق انلاین ،‌ حمید مطهری،‌ مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بازی شکل و فرم خیلی خوبی داشت. ما همیشه سعی می‌کنیم به صورت “فری فرم” (جابجایی‌های زیاد در زمین) بازی کنیم. از طریق مثلث‌ها در کانال‌های کناری زمین به گل رسیدیم. به پشت دفاع حریف رفتیم و فشردگی آن‌ها را بشکنیم. بارها این حرکات در تیم ما دیده شده است. در نیمه دوم دو دفاع کناری‌مان را به عرض حمله آوردیم چون حریف با پنج مدافع کار می‌کرد و ما سعی کردیم عرض حمله را بیشتر کنیم. دیدید که مدافعان کناری ما چقدر راحت کار کردند. خدا را شکر این تاکتیک جواب داد. این بازی جز بازی‌هایی است که در آن‌ها باید ۱۰۰ درصد متمرکز باشید. اگر تمرکز نداشته باشید روی اتفاقات ضربه می‌خورید. خدا را شکر بازیکنان ما امروز فوق‌العاده متمرکز بودند و جنگیدند. این را در بازی‌ها می‌بینیم که خیلی مبارزه‌گر هستند و تا آخرین لحظه برای سربلندی پرسپولیس و شاد کردن دل هواداران تلاش می‌کنند. من از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

او درباره نیمکت‌نشینی مهدی عبدی هم توضیح داد: همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. دلیل بازی نکردن او خستگی نیست. اتفاقا بازیکنان ما در فرم خوبی هستند. این‌ها دلایل تاکتیکی دارد. زمانی ممکن است شما بهترین بازیکنتان را هم روی نیمکت بنشانید. هیچ اتفاقی نیفتاده است و دنبال دلیل خاصی نباشید. این مسائل به خاطر شرایط تاکتیکی تیم است.

مطهری درباره اینکه در دو بازی اخیر پرسپولیس ممکن بود در دقایق پایانی گل بخورد هم بیان کرد: این طبیعی است. وقتی تیمی رو به جلو هستید و دوست دارید در حمله، فوتبال قابل احترامی را نشان بدهید این مسائل طبیعی است و ممکن است موقعیت بدهید. خدا را شکر خط دفاعی، هافبک و دروازه‌بان ما امروز با تمرکز بالایی بازی کردند. مگر می‌شود به حریف موقعیت ندهید؟ اصل کار ما روی دفاع تیمی است ولی پیش می‌آید که چنین اتفاقاتی بیفتد.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با وجود کمبود مدافع نمی‌خواهند به محمد انصاری بازی بدهند هم اظهار کرد:‌ انصاری هم از نظر فنی و هم اخلاقی توانمند است. اتفاقا دیشب در اردو با هم صحبت می‌کردیم. او بعد از یک عمل خیلی سنگین به ما اضافه شده است. باتوجه به شرایط کرونا ما نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه داشته باشیم چون باید از تیم مراقبت کنیم. او باید در بازی‌های تمرینی و دوستانه محک بخورد و شرایطش خیلی بهتر شود تا بتواند کم‌کم به تیم اضافه شود. تنها دلیل بازی نکردن او همین است. خواهش می‌کنم درباره او حاشیه درست نکنید. انصاری دارد کارش را انجام می‌دهد. ما باید اول از بازیکن‌مان مراقبت کنیم. او تلاش می‌کند که به فرم خوبش برسد. هروقت به فرم خوبی رسید می‌تواند بازی کند.

او درباره اوت‌های بلند پیکان هم گفت: نادر محمدی بازیکنی بود که خودم از امیدهای پیکان به بزرگسالان آوردم. من سه سال مربی پیکان بودم و چند بازیکن امروز پیکان را ما به بزرگسالان پیکان آوردیم. مربی‌ها حق دارند از سبک‌های مختلف استفاده کنند. نادر محمدی این توانایی را دارد و سبک تیم‌شان هم بر همین اساس است و می‌خواهند از آن بهره ببرند. این طبیعی است. نمی‌توانیم بگوییم اوت نیندازید. من به پیکان تبریک می‌گویم. پیکانی‌ها دارند از توانایی محمدی استفاده می‌کنند. نمی‌توانیم ایرادی بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر