5

ریخت و پاش‌ها و تبلیغات پر زرق و برق انتخاب شایسته را با مشکل مواجه می‌کند

  • کد خبر : 343036
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس، گفت: ریخت و پاش‌ها و تبلیغات پر زرق و برق انتخاب شایسته را با مشکل مواجه می‌کند، باید افرادی که انتخاب می‌شوند شاخص‌ها و ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب اسلامی را داشته باشند.

علیرضا عباسی

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ابعاد کلی اصول انقلاب، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: عده‌ای در کمین نشسته‌اند که واقعیت‌های انقلاب را تحریف کنند و شروع تحریف‌ها هم از همان روزهای ابتدایی انقلاب در سال ۵۷ بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخی از افراد سطح انقلاب اسلامی را تنزل می‌دهند و درحال حاضر نیز با ادبیاتی خلاف واقع می‌گویند آرزوی امام خمینی (ره) را برآورده و آب و برق را مجانی کرده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز شاه‌بیت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات را تعیین شایستگان دانست و ادامه داد: برای تعیین شایستگان دو گروه نهاد‌های نظارتی و مردم باید ایفای نقش کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه ریخت و پاش‌ها و تبلیغات پر زرق و برق انتخاب شایسته را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: باید افرادی که انتخاب می‌شوند شاخص‌ها و ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب اسلامی را داشته باشند و اگر در این امر حساسیتی وجود نداشته باشد با توجه به تبلیغات دروغین دوباره جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و بی‌اثر کردن تحریم ها کاملا قابل وصول و دست یافتنی است، افزود: صنعت مرغ کشور، ۹۸‌ درصد به نژاد مرغ راس انگلیس وابستگی داشت. سال ۹۸ توسط کشور انگلیس تحریم نژاد مرغ اعمال و بدنبال آن احیای خط مرغ لاین آرین ایرانی توسط جوانان باعث برداشته شدن تحریم ها شد، پس می‌توانیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343036

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر