5
محسن یوسفی:

بازیکنان استقلال به زور بازی می‌کردند/ نیم فصل اول لیگ جذاب بود

  • کد خبر : 343049
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۰۳

هافبک سابق استقلال با بیان اینکه بازیکنان استقلال مقابل سپاهان عملکرد قابل قبولی نداشتند گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان انگار به زور وارد زمین شده بودند.

بازیکنان استقلال به زور بازی می‌کردند/ نیم فصل اول لیگ جذاب بود

هافبک سابق استقلال با بیان اینکه بازیکنان استقلال مقابل سپاهان عملکرد قابل قبولی نداشتند گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان انگار به زور وارد زمین شده بودند.

افق انلاین ، محسن یوسفی در مورد شرایط بحرانی این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان روزهای سختی را سپری می‌کنند. بعد از باخت این تیم به سپاهان به یکباره همه چیز تغییر کرد. حالا حتی صحبت از برکناری محمود فکری هم به میان آمده و هر لحظه امکان دارد اتفاقات غیرمنتظره ای در استقلال رخ بدهد. استقلال برابر سپاهان خوب ظاهر نشد. این تیم بی برنامه بود و نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی با انتقاد از نمایش ضعیف برخی بازیکنان استقلال گفت: تعدادی از بازیکنان استقلال انگار به زور وارد زمین شده بودند و بازی می‌کردند. آنها حتی نمی‌توانستند یک پاس سالم به هم بدهند و نشان می‌داد آنها انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارد. یک اتفاق بد در فوتبال ما وجود دارد و آن این است که اگر یک مربی شرایطش خوب نباشد و این شایعه بوجود بیاید که برکنار خواهد شد برخی بازیکنان به دلایل نامعلوم انگیزه‌هایشان را از دست می‌دهند و این به ضرر تیم خواهد بود.

یوسفی در پاسخ به این سئوال که آیا با این شرایط، استقلال قهرمان خواهد شد یا خیر گفت: هنوز برای اینکه بخواهیم ببینیم چه تیمی قهرمان می‌شود زود است. نیم فصل از بازی‌ها باقی مانده و آنقدر امتیاز تیم‌های بالانشین به هم نزدیک است که یک باخت و یا یک پیروزی می‌تواند شرایط را در جدول کاملاً تغییر دهد. بنابراین باید تا هفته‌های پایانی لیگ صبر کنیم تا ببینیم چه تیم‌هایی شانس قهرمانی پیدا می‌کنند.

هافبک سابق استقلال در مورد صحبت‌هایی که این روزها مبنی بر برکناری فکری می‌شود گفت: درست است که استقلال نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و از رده اول به دوم جدول رسید اما فکری نتایج بدی کسب نکرده است. بنابراین نباید به این زودی همانند کشورهای عربی دست به تغییر سرمربی بزنیم. باید به او زمان بیشتر بزنیم تا ببینیم آیا می‌تواند در بازی‌های بعد عملکرد موفقی داشته باشد یا خیر.

یوسفی در پاسخ به این سئوال که دور رفت لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: به اعتقاد من سطح کیفی تیم‌ها تقریباً به یک اندازه بود و امتیازات به گونه‌ای تقسیم شد که فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم است. البته چند تیم مثل نساجی، ماشین سازی و ذوب آهن عملکرد خوبی نداشتند و حتی تغییراتی که در کادر فنی آنها بوجود آمد نتوانست شرایط این تیم‌ها را تغییر دهد.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: نیم فصل اول لیگ امسال به نسبت سالهای گذشته جذاب و دیدنی تر بود و به طور حتم هر چه به پایان لیگ نزدیک شویم حساسیت‌ها بیشتر خواهد شد و شاهد بازی‌های جذاب‌تری از تیم‌ها خواهیم بود.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر