افق انلاین به نقل از استانداری تهران،  انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه بازدیداز آزادراه غدیر اظهار داشت: در خصوص عدم تردد به استان های شمالی اعمال محدودیت برای تردد شهروندان تهرانی به سایر استان ها  باتوجه به نتیجه پایش ها از اعمال محدودیت ها و بررسی های ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت صلاحدید  محدودیت های  جدید از سوی ستاد ملی اعلام خواهد شد.

استاندار تهران ضمن قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی در رعایت  مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: نگرانی عمده ما از کاهش میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس است و زمانی که عادی انگاری شرایط تلقی شود مدیریت این بیماری در استان تهران دشوار خواهد شد.

وی با اشاره به آزاد راه غدیر ، این آزادراه را از حیث ایجاد دسترسی برای شهروندان استان تهران کم نظیر توصیف کرد و گفت :ساخت این آزاد راه از سال ۹۴آغاز شده که تمامی استاندارد های بزرگراهی در آن رعایت شده و که از حیث پدافند غیر عامل برای استان تهران بسیار حائز اهمیت است.

محسنی بندپی ادامه داد :با احداث این آزاد راه برای خودرو های  سبک  ۱۱۰کیلومتر و خودرو های سنگین ۹۵ کیلومتر کاهش مسافت را ساهدیم و ۸۵ کیلومتر آزادراه  در حوزه سرزمینی استان تهران قرار دارد و در سالروز میلاد  امام علی (ع)بهره برداری می رسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت مدیریت کرونا در استان را بسبار شکننده توصیف کرد و افزود :با توجه به افزایش روند مراجعه سرپایی ،بیماران بستری و ویژه در مراکز درمانی استان تهران در روزهای اخیر و چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی کماکان ناگزیر به اتخاذ تدابیر هوشمند در استان تهران هستیم.