14

آب به آسیاب دشمن ریختن ممنوع!

  • کد خبر : 343353
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

سیدجواد میربابایی

 

 

آمدن احمدی‌نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید. یعنی تکلیف روشن است. چنین اتفاقی نخواهد افتاد، دفعۀ قبل هم نیفتاد، حالا که ۴ سال هم گذشته و بدتر هم شده است.

سخنان بالا از زبان حداد عادل با عنوان رئیس «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب» در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص حضور احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در انتخابات  ۱۴۰۰ بیان شده است.

در حالیکه براساس قانون اساسی کشورمان؛ شورای محترم نگهبان تنها مرجع قانونی است که می تواند به بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری بپردازد، برخی از فعالان سیاسی از جمله حداد عادل در پی اعمال نظرات خود به عنوان نظرات کارشناسی شده در خصوص رد صلاحیبت افراد  و به تبع آن کاهش هزینه های رد صلاحیبت به زعم خود هستند.

شورای نگهبان بارها اعلام نموده است که تنها معیار برای بررسی صلاحیت ها قانون است.

سخنان حداد عادل درست پس از تاکید مقام معظم رهبری در خصوص الویت داشتن شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق رای و سپس الویت انتخاب اصلح بیان شده است که خود جای بسی تامل دارد که سخنان حداد عادل چقدر با منویات و دغدغه های رهبری تناسب دارد.

البته در بخش دیگری از سخنان حداد عادل آمده است:

مشکل امروز ما این است که جامعۀ روحانیت مبارز به طور مستقل راه افتاده و می‌گوید من می‌خواهم انتخابات را میزبانی کنم و محور وحدت شوم. حرف بنده به آنها این است که وقتی تجربۀ شورای ائتلاف وجود دارد چرا آن را نادیده می‌گیرید؟ دوستان پایداری هم البته داستان خود را دارند.

سخنان و اقدامات اخیر حداد عادل تنها و تنها یک معنی می دهد و آن اینکه همه تحت نظر وی در انتخابات شرکت نمایند.

آدم یاد آن کلیپ معروفی می افتد که دونده ای با توسل به انواع و اقسام روش ها تمام رقبایش را از میدان به در میکند تا خود به تنهایی برنده میدان شود!

حال باید از وی پرسید آیا انتخابات بدون شور و حضور اکثریت جامعه آیا به نفع انقلاب اسلامی و در خور شایسته نظام هست یا خیر؟

باید در نظر داشت با مردمی روبرو هستیم که تحت عملکرد ضعیف دولت و مشکلات کرونایی و اقتصادی و سیاسی ، شور و اشتیاق آنچنانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و  بهمین جهت انتخابات ریاست جمهوری به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین انتخابات در طول ۴ دهه گذشته انقلاب محسوب می شود.

لذا فعالان سیاسی باید با رفتار خود آب به آسیاب دشمن که خواهان القای دروغین مفاهیمی همچون مهندسی انتخابات در ایران به مردم و تضعیف نظام هستند نریزند و کار را به مسئولش بسپارند و بجای آنها قضاوت زودتر از موعد نکنند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر