7

پرونده نیشکر هفت تپه در ایستگاه آخر/ تداوم لابی‌گری خریدار برای عدم ابطال

  • کد خبر : 343420
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۰۸

یک نماینده مجلس بااشاره به اینکه پرونده نیشکر هفت تپه در ایستگاه آخر در قوه قضائیه قرار گرفته و قاضی باید رای خود را صادر کند، گفت: مدیرعامل نیشکر هفت تپه همچون گذشته درحال فشار وارد کردن به قوه قضائیه و نهادهای دیگر است، که چنین موضوعی تازگی ندارد.

پرونده نیشکر هفت تپه در ایستگاه آخر/ تداوم لابی‌گری خریدار برای عدم ابطال

به گزارش افق انلاین ، احمد نادری به آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت تپه اشاره کرد و گفت: پرونده شرکت نیشکر هفت تپه در ایستگاه آخر که همان قوه قضائیه بوده قرار گرفته است و قاضی باید رای خود را در این رابطه صادر کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: براساس صحبت‌های شفاهی که در خصوص پرونده هفت تپه مطرح شده است، رای قاضی صادر شده، اما در انتظار اطلاع رسانی آن هستیم.

وی به لابی‌گری‌های مدیرعامل شرکت هفت تپه اشاره و اظهار کرد: طبیعتا مدیرعامل نیشکر هفت تپه همچون گذشته در حال فشار وارد کردن به قوه قضائیه و نهادهای دیگر است، البته چنین موضوعی تازگی ندارد؛ چرا که از همان گذشته تا الان به دنبال لابی‌گری بوده که در حال حاضر نیز می‌خواهد تلاش خود را انجام دهد تا مانع خلع ید شود، اما دستگاه قضایی و شان آیت الله رئیسی اجل از این صحبت‌هاست که بخواهد تحت تاثیر چنین اقداماتی قرار بگیرد.

به گزارش خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس افزود: مطمئن هستم رای دادگاه پرونده شرکت هفت تپه مطلوب و رایی خواهد بود که به عدالت نزدیک است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر