8

فوتبالیست تبریزی و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جوانان از فوتبال خداحافظی کرد

  • کد خبر : 343442
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

 علی درخشان فوتبالیست تبریزی و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جوانان در سن ۳۱ سالگی از دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جوانان از فوتبال خداحافظی کرد

 علی درخشان فوتبالیست تبریزی و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جوانان در سن ۳۱ سالگی از دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

این بازیکن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتبال را در زمین های خاکی تبریز شروع کردم و اولین بازی ام به صورت حرفه ای در تیم توانیر نیروگاه حرارتی تبریز رقم خورد و به مدت ۲ سال در این تیم بازی کردم.

وی افزود: در ادامه به تیم جوانان شهرداری تبریز ملحق شدم و در زمان مربیگری محمد حسین ضیایی در شهرداری در ترکیب تیم بزرگسال این باشگاه قرار گرفتم.

درخشان خاطرنشان کرد: در دومین سال حضورم در تیم شهرداری تبریز و همزمان با حضور نناد نیکولیچ سرمربی تیم ملی جوانان وقت در تبریز به عنوان بازیکن تیم ملی جوانان فوتبال انتخاب شدم که در آن زمان چه از نظر تعدادگل ملی و چه از لحاظ فنی در شرایط فوتبالی خوبی قرار داشتم.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسئولین وقت باشگاه شهرداری تبریز و فوتبال استان از وی، اضافه کرد: در آن زمان باشگاه پیکان که یکی از باشگاه های مطرح کشور بود اعلام آمادگی کرد تا من را جذب کند اما این توافق بین ۲ باشگاه حاصل نشد.

وی افزود: با اینکه در اردوهای تیم ملی امید حضور داشتم اما روی کار آمدن سرمربی جدید تیم ملی امید در کمال ناباوری از لیست اصلی تیم ملی خط خوردم و در این بین هیچ حمایتی از سوی مسئولین فوتبال استان مبنی بر چرایی عدم حضور فوتبالیست تبریزی در تیم ملی امید ندیدیم و بعد ها این بدشانسی مصادف شد با مصدومیت بنده از ناحیه رباط صلیبی که به مدت یک سال من را از فوتبال حرفه ایم دور کرد.

درخشان با بیان اینکه بعد از درمان مصدومیت عازم خدمت سربازی شدم عنوان کرد: با وجود اینکه تیم تراکتور در آن مقطع زمانی به عنوان تیم نظامی می توانست من را به عنوان بازیکن سرباز جذب کند ولی متاسفانه موفق به پوشیدن پیراهن تراکتور نشدم و با اجبار در تیم های تهرانی وارد میدان مستطیل سبز شدم که این خواست قلبی ام نبود.

وی با اشاره به اینکه در دوران فوتبالی اش هم دوره احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد بوده در خصوص دلیل اصلی خداحافظی اش از فوتبال اذعان کرد: این خداحافظی به خاطر بی مهری مسئولان ورزشی و باشگاه های فوتبال تبریز است که حتی یک بازی محلات برای خداحافظی بنده از دنیای فوتبال حرفه ای تدارک ندیدند.

درخشان با بیان اینکه گفتن این صحبت‌ها برایم دردناک و ناراحت‌کننده است، اظهار کرد: شاید روزی که فوتبال را شروع کردم فکر نمی‌کردم به این صورت بخواهم از فوتبال خداحافظی کنم، اما در سال‌های آینده در کسوت مربیگری که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت در عرصه فوتبال خواهم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر