10

پیشنهادهای نجومی و تغییر در لیست خرید فکری برای استقلال

  • کد خبر : 343898
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

درخواست برخی باشگاه‌ها برای صدور رضایت‌نامه با مبالغ بالا و یا پیشنهادهای نجومی تعدادی از بازیکنان باعث شده است تا کادر فنی استقلال لیست دیگری را برای تقویت این تیم در نیم‌فصل در نظر بگیرند.

افق انلاین ،محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از اینکه نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر به پایان برسد، لیست بازیکنان مدنظر خود برای نیم‌فصل دوم را به مدیریت باشگاه داد. در این لیست، نفراتی چون پیمان بابایی، میثم تیموری، رضا اسدی و … قرار داشتند، اما با توجه به نیاز باشگاه‌های آنها و یا پیشنهاد مالی برخی بازیکنان، مذاکرات به نتیجه نرسید.

با توجه به این شرایط، لیست محمود فکری تغییر کرد و نفراتی چون مهدی کیانی، امین قاسمی‌نژاد، سعید واسعی و یک بازیکن دیگر به گزینه‌های استقلال اضافه شدند. مدیران استقلال در روزهای اخیر مذاکراتی را با باشگاه‌های این بازیکنان انجام داده‌اند تا بتوانند آنها را به خدمت بگیرند، اما رقم در خواستی برخی از آنها بالا بوده است که باعث عقب‌نشینی استقلالی‌ها شده، از جمله مهدی کیانی که رقم بالایی را پیشنهاد داده است.

براساس این گزارش، باشگاه استقلال همچنان پیگیر وضعیت میثم تیموری، مدافع چپ تراکتور نیز هست تا در صورت عدم بازگشت میلیچ به ایران، او را به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر