6

عزیزی‌ خادم: به هیچ عنوان فساد در فوتبال را برنمی‌تابیم

  • کد خبر : 344178
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که اعتماد بین او و حیدر بهاروند اعتمادی متقابل است.

عزیزی‌ خادم: من و بهاروند اعتمادی متقابل به یکدیگر داریم/ برای پرسنل دوره مدیریت برگزار می‌کنیم

به گزارش افق انلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، شهاب‌الدین عزیزی خادم امروز (دوشنبه) به همراه حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شد و با مدیران و پرسنل سازمان لیگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این نشست صمیمانه حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ضمن خیر مقدم به عزیزی‌خادم و تبریک انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: عزیزی‌ خادم چهار سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و در هیئت مدیره باشگاه‌ها نیز حضور داشته‌ و با فوتبال کاملاً آشنایی دارد.

وی افزود: سازمان لیگ محور برگزاری مسابقات فوتبال در کشور است و سالیانه حدود پنج هزار مسابقه برگزار می‌کند و پرسنلی متخصص و کار آمد دارد. در فصل گذشته با ایجاد شرایط کرونایی و در روزهایی که اکثر فدراسیون‌های ورزشی مسابقات خود را تعطیل کردند، سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها مسابقات لیگ برتر را برگزار کرد و الگویی برای سایر فدراسیون‌ها شد و در این فصل نیز مسابقات باشگاهی در تمامی رده‌های لیگ برتر تا لیگ یک، دو و سه در حال برگزاری است.

عزیزی‌ خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه گفت: باید از جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنم. چهار سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خدمت او بوده‌ام. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه با موضوع‌ها داشت و یک سال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبال کشور بوده است. به جز بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات، ایشان سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشتند که صبورانه و با تدبیر مسائل را مدیریت کرده‌اند. ایشان مدیری عمل‌گرا هستند. تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من و جناب بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال را دارد و اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود پنج هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: قطعاً نظارت خوبی انجام خواهیم داد و با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد. به هیچ عنوان فساد در فوتبال را برنمی‌تابیم و جناب بهاروند در این موضوع از بنده جلوتر و پیشروتر هستند. مسیر سختی برای رشد و توسعه فوتبال داریم. مدیران و پرسنل سازمان لیگ مورد اعتماد بنده هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: پرسنل سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون باید بر مبنای دانش بنیان حرکت کنند و دوره‌های مدیریت برای آنها برگزار می‌کنیم و دانستن زبان انگلیسی نیز باید در اولویت پرسنل باشد. ما هم تلاش می‌کنیم در زمینه تأمین معیشت پرسنل حداکثر توان خود را به کار بگیریم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام علیپور، سهیل مهدی مدیر مسابقات، زهره هراتیان و فریبرز محمودزاده نقطه نظرات خود را به نمایندگی از پرسنل و مدیران سازمان بیان کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر