6

تغییر و تحولات در کادر فنی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باعث شد تا استقلال هماهنگی لازم را نداشته باشد

  • کد خبر : 344207
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۲

کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در خط هافبک عملکرد مثبتی نداشتند، گفت: این تیم در نیم فصل اول اسیر فضای مجازی شد و حاشیه های زیادی را تجربه کرد.

استقلال اسیر «فضای مجازی» شد/ بین هواداران تفرقه افتاده است

صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نیم فصل اول لیگ برتر گفت: در نیم فصل اول امتیازات تیم ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و همین موضوع باعث خواهد شد که در نیم فصل دوم بازی های حساس و جالب تری را شاهد باشیم.

کاپیتان سابق استقلال  در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: آبی پوشان در ابتدای فصل خوب نبودند. تغییر و تحولات در کادر فنی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باعث شد تا استقلال هماهنگی لازم را نداشته باشد اما این تیم توانست روند موفقیت خود را ادامه داده و هفته ها صدرنشین لیگ باشد.

ورمزیار تصریح کرد: باخت به سپاهان شرایط تیم را بر هم ریخت. متأسفانه استقلال اسیر فضای مجازی شده و فضای مجازی آرامش این تیم را بر هم زده است. استقلال چه ببازد و چه ببرد و یا مساوی کند، مورد انتقاد قرار می گیرد و این انتقادها بیشتر در فضای مجازی صورت گرفته و هواداران را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: من همیشه از استقلال حمایت کرده ام و این موضوع باعث شد که خیلی ها از من گلایه کنند. اما باید بپذیریم در حال حاضر گزینه ای بهتر از محمود فکری برای سرمربی گری استقلال نیست. شاید اگر استراماچونی یا امیر قلعه نویی به تیم بازمی گشتند برکناری فکری قابل هضم بود اما در این شرایط او می تواند با تمرکز و آرامش در استقلال به موفقیت برسد.

کاپیتان سابق استقلال در ادامه تأکید کرد: تماشاگران استقلال نباید اسیر حاشیه ها شده و فضای مجازی بر روی آنها تأثیر بگذارد. متأسفانه من هم در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفتم اما باید بگویم نزدیک به ۱۸ سال در این تیم حضور داشتم. قهرمانی های زیادی را دیدم و باخت های زیادی را هم دیدم اما هرگز از تیم محبوبم دست برنداشتم. بنابراین الان همه باید از تیم حمایت کنیم تا استقلال بتواند به موفقیت برسد.

ورمزیار با  انتقاد از چند دسته شدن هواداران خاطرنشان کرد: متأسفانه بین هواداران تفرقه افتاده و آنها هر کدام یک نفر را تشویق می کنند. این برای استقلال بدترین خبر است. هواداران باید بدانند که فقط اتحاد و همدلی است که می تواند باعث موفقیت آبی پوشان شود.

وی در پاسخ به این سوال که اصلی ترین نقطه ضعف آبی پوشان در نیم فصل اول چه بوده است؟ گفت: نقطه ضعف اصلی آبی پوشان نبود یک هافبک خلاق و طراح است که بتواند ارتباط خوبی بین خط دفاع، هافبک و حمله برقرار کند. یک هافبک خلاق می تواند در نیم فصل دوم مشکلات استقلال را بر طرف کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر