6

انتقام فرهاد مجیدی از یک استقلالی/ انتقامی که می تواند سرنوشت ساز باشد

  • کد خبر : 344550
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

انتقام فرهاد مجیدی از یک استقلالی/ انتقامی که می تواند سرنوشت ساز باشد

نبرد استقلال و فولاد برای فرهاد مجیدی جنبه انتقامی دارد، چرا که بازی آخرش مقابل جواد نکونام را باخته است.
افق انلاین ، استقلال در دیداری حساس مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد تا با بردن این تیم فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند. این دیدار برای استقلال و فرهاد مجیدی جنبه انتقامی دارد استقلال هم با محمود فکری در اهواز به فولاد و نکونام باخته بود و هم فصل گذشته با فرهاد مجیدی و در دیداری که ۹ نفره شد به فولاد باخت. اگر به خاطر داشته باشید آن دیدار اولین تقابل مجیدی و نکونام بود و علی کریمی و عارف غلامی از میدان مسابقه اخراج شدند و در نهایت استقلال ۹ نفره بازی را واگذار کرد. حالا و در شرایطی که مجیدی دوباره برگشته استقلال هیچ چاره‌ای جز پیروزی بر فولاد در تهران ندارد و حتما باید سه امتیاز این بازی را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کند جالب اینجاست که پنجره نقل و انتقالاتی هر دو تیم بسته است و در واقع آنها بدون جذب هیچ بازیکن جدیدی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند .هر دو تیم هم در بالای جدول هستند و خوب می‌دانند که تیم بازنده وارد بحران می‌شود و با صدر جدول هم فاصله بیشتری پیدا می‌کند. استقلال در هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداشته و در پنج بازی آخر ۱۰ امتیاز از دست داده است امتیازی که باعث شد حالا پرسپولیس را با ۶ امتیاز بیشتر بالای سر خود ببیند. در واقع فینال های فرهاد مجیدی از همین بازی با فولاد خوزستان آغاز می‌شود و باید تیمش را با روش هجومی به مصاف حریف خوزستانی بفرستد.

استقلال امیدوار است که با شوک حاصل از حضور فرهاد بتواند از جواد انتقام بگیرد انتقامی که می‌تواند استقلال را بالای جدول و در جمع مدعیان جدی قهرمانی نگه دارد. در خبرها آمده بود که شاید رشید مظاهری به دیدار با فولاد هم نرسد او که با سعید عزیزیان به شدت مشکل پیدا کرده بود، حالا انگیزه‌های زیادی دارد ولی باید دید به اولین بازی مجیدی در استقلال می‌رسد یا فرهاد دوباره باید از حسینی که فصل گذشته گل‌های بدی دریافت می‌کرد، مقابل فولاد استفاده کند؟ جالب اینجاست که در بازی رفت دو تیم هم حسینی دروازه بان استقلال بود که دو گل خورد. در خط دفاعی مجیدی احتمالاً با چهار مدافع بازی می‌کند حتماً می‌دانید که که پاشنه آشیل بزرگ استقلال در همین مرکز دفاعی است جایی که نه مجیدی توانست فصل گذشته آن را درست کند و نه فکری در ۱۶ هفته ای که روی نیمکت استقلال نشست توانست زوج اصلی خط مرکز خط دفاعی استقلال را پیدا کند.

در خط میانی شرایط کمی بهتر است با آمدن فرهاد شاید مسعود ریگی دوباره به دوران اوج برگردد و فرشید اسماعیلی هم همان فرشید چند سال قبل شود البته شجاعیان قطعاً به این بازی نمی‌رسد و احتمالاً فرهاد از وریا غفوری به عنوان یک هافبک راست استفاده خواهد کرد. در خط حمله همه امیدها بار دیگر به زوج دیاباته قایدی است دو بازیکنی که معمولاً برای مجیدی خوب بازی می‌کردند اما در زمان فکری آشکارا دچار اُفت شدند .در واقع باید گفت مجیدی فقط می‌تواند از نظر روحی روانی روی بازیکنان استقلال کار کند وگرنه از نظر فنی با دو جلسه تمرین نمی‌توان هیچ کار خاصی انجام داد.

فولاد خوزستان هم قطعاً به تهران آمده تا یقه استقلال را بار دیگر بگیرد آنها حریف ساده‌ای برای استقلال نیستند و پیش بینی می‌شود یک بازی نزدیک و نفس گیر را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر