4

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها/ امضای قرارداد لژیونر ایرانی با پرسپولیس تا ساعاتی دیگر

  • کد خبر : 344702
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۵۳

انتظار پرسپولیسی‌ها برای جذب این بازیکن امروز ۱۷ اسفند ماه به پایان خواهد رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم بلندقامت تا ساعاتی دیگر با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

انتظار پرسپولیسی‌ها برای جذب شهریار مغانلو امروز ۱۷ اسفند ماه به پایان خواهد رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم بلندقامت تا ساعاتی دیگر با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها/ امضای قرارداد لژیونر ایرانی با پرسپولیس تا ساعاتی دیگر

مغانلو در گفت‌وگویی کوتاه تأکید کرد که ساعت ۱۰ صبح امروز به باشگاه خواهد رفت تا به‌ صورت رسمی با پرسپولیس قرارداد امضا کند و طبیعتا جذب این بازیکن می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس باشد.

سایت پرتغالی «زیرو زیرو» هم اعلام کرد قرارداد مغانلو برای انتقال به پرسپولیس چند روز پیش نهایی شده و این قرارداد به‌صورت قرضی و تا پایان فصل اعتبار دارد. البته این سایت پرتغالی به این موضوع هم اشاره کرده که قرارداد قرضی مغانلو می‌تواند در پایان فصل تبدیل به یک قرارداد دائمی شود و این موضوع بستگی به توافق‌های سه‌جانبه میان پرسپولیس، سانتاکلارا و مغانلو دارد.

پرسپولیسی‌ها در این مدت تلاش زیادی کردند تا شهریار را به‌عنوان بازیکن دائمی جذب کنند ولی سانتاکلارا سنگ بزرگی جلوی پای پرسپولیس انداخت و مبلغ سنگینی را برای صدور رضایت‌نامه دائمی مغانلو درخواست کرد.

پرتغالی‌ها به‌خوبی می‌دانند که درخشش مغانلو در لیگ برتر ایران و از همه مهم‌تر در لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند موقعیت این بازیکن را بهبود ببخشد و سانتاکلارا هم می‌تواند از این اتفاق سود مالی قابل توجهی را درصورت فروش قطعی مغانلو به‌دست بیاورد.

شهریار که ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت، حالا این فرصت را دارد تا پیراهن قرمز را بر تن کند و در بازگشت به فوتبال ایران دنبال هدف‌های جدیدی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر