13

شهر تاریخی و زیبای یزد+ تصاویر

  • کد خبر : 344875
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

شهر یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که مرکز استان یزد می باشد، این شهر در بین رشته کوه های شیرکوه و خرانق و در دشتی به نام یزد اردکان واقع شده است .

شهر یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که مرکز استان یزد می باشد، این شهر در بین رشته کوه های شیرکوه و خرانق و در دشتی به نام یزد اردکان واقع شده است . شهر یزد یکی از تاریخیش ترین شهر های ایران است که اولین صندوق امانات جهان در حدود ۱۷۰۰ سال پیش در این شهر ساخته شده است، این شهر از لحاظ علمی نیز در ایران سرآمد می ‌باشد و در سال های اخیر این شهر آمار بیشترین پذیرش در کنکور سراسری کشور را داشته است. یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر بافت قدیمی آن است که امروزه نیز می‌ توانید آن را در این شهر مشاهده کنید.شهر یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که مرکز استان یزد می باشد، این شهر در بین رشته کوه های شیرکوه و خرانق و در دشتی به نام یزد اردکان واقع شده است .
شهر یزد یکی از تاریخی ترین شهر های ایران است که اولین صندوق امانات جهان در حدود ۱۷۰۰ سال پیش در این شهر ساخته شده است، این شهر از لحاظ علمی نیز در ایران سرآمد می ‌باشد و در سال های اخیر این شهر آمار بیشترین پذیرش در کنکور سراسری کشور را داشته است. یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر بافت قدیمی آن است که امروزه نیز می‌ توانید آن را در این شهر مشاهده کنید.

افق آنلاین

عکاس و خبرنگار: زهرا شکری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344875

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر