5

بادامچیان: بهزاد نبوی فرسوده است و با عصا راه می‌رود /برخی اصلاح طلبان نق می زنند یا تندرو هستند

  • کد خبر : 345066
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

بادامچیان: بهزاد نبوی فرسوده است و با عصا راه می‌رود /برخی اصلاح طلبان نق می زنند یا تندرو هستند

بادامچیان: بهزاد نبوی فرسوده است و با عصا راه می‌رود /برخی اصلاح طلبان نق می زنند یا تندرو هستند

دبیرکل حزب موتلفه گفت: اصلاح‌طلبان در درون خود دچار درگیری و اختلاف است و می‌بینیم در این نهاد کسی به ریاست می‌رسد که فرسوده شده است و با عصا راه می رود.

به گزارش افق انلاین ، اسدالله بادامچیان در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره شاخصه جوان انقلابی برای کاندیداهای ریاست جمهوری و اینکه آیا موتلفه کاندیدای جوان دارد یا خیر گفت: البته بیشتر از ۲۵  سال باید باشد  و آن محدودیتی هم که مجلس قرار داد برای ۴۰ سال هنوز تصویب نشد با این اوصاف ما امیدواریم کاندیدای جوان معرفی کنیم و این کار را هم می‌کنیم و به صورتی تیم هم کاندیدا معرفی می‌کنیم.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان می‌تواند مشکل این جریان را در انتخابات حل کند گفت: نه این نهاد نمی‌تواند مشکل را حل کند؛  مگر شورایعالی اصلاح‌طلبان توانست مشکلات آنها را حل کند؟!

او ادامه داد: اصلاح‌طلبان در درون خود دچار درگیری و اختلاف است و می‌بینیم در این نهاد کسی به ریاست می‌رسد که فرسوده شده است و با عصا راه می رود.

بادامچیان گفت:  اصلاح طلبان چند دسته هستند. یک دسته کسانی هستند که می خواهند در چارچوب نظام باشند و برخی هم  فقط نق می زنند و برخی هم تندرو هستند که حتی خود اصلاح‌طلبان هم این طیف را قبول ندارند.  بعد هم ببینید نتایجی که اصلاح‌طلبان در انتخابات پیروز شدند چه شد؟ چه آن نتایجی که ۸ سال  در زمان دولت هفتم و هشتم و چه در دوره اصلاح‌طلبان میانه‌رو؛ به نظرم کسی نیست که از رای دادن به آنها پشیمان نشده باشد.

او درباره شورای وحدت و اینکه قرار است موتلفه کاندیدای خود را معرفی کند یا از کاندیدای شورای وحدت حمایت می‌کند گفت: ما نظر اعضای حزب را پرسیدیم نظری که درباره کاندیدای برون حزبی دارند آقای رئیسی است و البته  ما نامزد خود را نیز معرفی می کنیم و به صورت تیمی هم می فرستیم و چند نفر را برای ثبت نام می فرستیم و در روزهای آینده اسامی را اعلام می کنیم.

او درباره حضور جدی موتلفه در انتخابات گفت: ما همیشه حضور جدی داشتیم اینبار هم حضور جدی خواهیم داشت.

خبرانلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر