5

جزئیات لیست خرید جدید فرهاد مجیدی

  • کد خبر : 345141
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

ما برای لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برنامه‌ داریم، اما تیمی که می‌خواهد برای سه جبهه بجنگد، نیاز به نفراتی برای ترمیم خود دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اینجا استقلال است. اگر بازیکنی عشق به هوادار داشته باشد، باید از خیلی از مسائل گذشت کند.

فرهاد مجیدی پس از اولین حضور دوباره اش روی نیمکت استقلال اعلام کرد که تنها نام امین قاسمی نژاد را به عنوان بازیکن مورد نظر برای خرید به مدیرعامل استقلال معرفی کرده است. اما کادر فنی آبی‌ها حالا چند روز پس از این اظهارات و با توجه به پیچیده شدن جذب مهاجم شهر خودرو از لیست جدید خبر می‌دهند.

فراز کمالوند مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره لیست فرهاد مجیدی گفت:همانطور که مطلع هستید متأسفانه پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال بسته است. تیم ما حتماً نیاز به ترمیم دارد. خوشبختانه احمد مددی مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره با هم همراه هستند. فرهاد مجیدی لیستی را به مددی داده است. ما حتماً باید دو سه بازیکن جدید بگیریم، چرا که در سه جام حضور داریم. اینجا استقلال است و توقع از این تیم بالاست. انتظارات در سه چهار سال اخیر برآورده نشده است و فشار زیادی روی استقلال فعلی اضافه کرده است. ما برای لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برنامه‌ داریم، اما تیمی که می‌خواهد برای سه جبهه بجنگد، نیاز به نفراتی برای ترمیم خود دارد.

کمالوند ادامه داد:ما در دو سه پست دچار مشکل هستیم که بیشتر در جلوی زمین است. در پست دروازه‌بان و عقب زمین کمبودی نداریم، اما در پست هافبک‌های جلو نیاز به جذب بازیکن داریم. از طرفی، منابع مالی محدود است. مددی و هیئت مدیره زحمت کشیده‌اند و می‌دانیم بدهی‌های سرسام‌آوری را پرداخت کرده‌اند. به همین دلیل نمی‌خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم و بازیکنی پیشنهاد دهیم که باشگاهش رقم بالایی پیشنهاد دهد و جذبش سخت باشد. قبل از اینکه دنبال جذب بازیکن باشیم، اول باید پنجره نقل‌وانتقالات باز شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

احمد مددی مدیرعامل استقلال نیز درخصوص روند مذاکرات با مشهدی‌ها برای جذب قاسمی‌نژاد گفت:

در رابطه با جذب امین قاسمی‌نژاد، چندین جلسه با باشگاه شهرخودرو مذاکره کردیم که متأسفانه یکی دو باشگاه فضا را غبارآلود کردند و قیمت‌ها را نجومی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که این دو باشگاه تراکتور و سپاهان هستند، گفت:اجازه بدهید من نگویم کدام باشگاه‌ها این کار را کردند ولی اینجا استقلال است. اگر بازیکنی عشق به هوادار داشته باشد، باید از خیلی از مسائل گذشت کند.

او درباره لیست فرهاد مجیدی گفت:البته ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین رویکرد قاسمی‌نژاد را جذب کنیم ولی بپذیرید که شرایط مالی باشگاه ما اجازه اینکه وجه رضایت نامه با آن مبلغ نجومی یا قراردادی که باشگاه دیگری پیشنهاد داده، در توان ما نیست.

مددی در مورد شرط مهدی رحمتی برای معاوضه قاسمی‌نژاد با عارف غلامی یا محمدحسین مرادمند به اضافه مبلغی، گفت:

این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. باشگاه شهرخودرو نه به صورت مکتوب و نه به صورت شفاهی این شرط را به ما اعلام نکرده اند که حتی اگر این شرط را داشته باشند، قطعا مورد موافقت ما قرار نخواهد گرفت.

مدیرعامل آبی پوشان درباره لیست خرید فرهاد مجیدی به برنامه ورزش ایران از رادیو ایران گفت گفت:نام دو بازیکن دیگر نیز عنوان شد و از من درخواست کردند که با این دو نفر از طریق باشگاه‌های‌شان به صورت کاملا حرفه ای مذاکره کنیم که از همان شب گذشته مذاکرات را آغاز کرده ایم و امیدوارم به نتایج مطلوب برسیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر