4

تقویت جایگاه استقلال برای قهرمانی/ نیازهای تیم در اولویت کار قرار دارد

  • کد خبر : 345163
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی گزینه مناسبی برای استقلال است و تیم از این لحاظ در شرایط خوبی قرار دارد.

بیاتی نیا

به گزارش افق انلاین ، محسن بیاتی‌نیا در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: مجیدی گزینه مناسب سرمربی‌گری برای استقلال بود. او قبلاً با این تیم کار کرده و شناخت کافی نسبت به تیم دارد و می‌توان گفت استقلال از این لحاظ در شرایط مناسبی است.

 

وی در رابطه با جام حذفی و بازی استقلال مقابل پیکان عنوان کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و استرس خاص خودش را دارد. این بازی، رقابت سختی خواهد بود، چون هر دو تیم برای بُرد به میدان مسابقه می‌آیند و هر کدام که آماده‌تر باشند پیروز می‌شوند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص جذب بازیکن برای تقویت تیم گفت: گرفتن بازیکن چند قاعده کلی دارد که بر محور این قواعد تصمیم به ورود یا خروج بازیکن از تیم گرفته می‌شود؛ ابتدا باید نیازهای تیم را در اولویت کار قرار دارد، اینکه تیم به چه پست‌هایی نیاز دارد. نکته دوم اینکه تیم در کجای جدول قرار دارد، سوم نیز باشگاه برای گرفتن بازیکن چه هزینه‌ای می‌کند؟ قطعاً اگر تیمی در پایین جدول است باید تغییرات عمده‌ای انجام دهد. استقلال جزو تیم‌هایی است که نفرات با کیفیت زیادی دارد و در جدول جای مناسبی دارد، اما شاید با گرفتن یک یا دو بازیکن شرایط خوب شود.

بیاتی‌نیا در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر خاطر نشان کرد: استقلال جز تیم‌هایی است که می‌تواند در لیگ برتر مقام بیاورد، اما اگر با همین روند پیش برود نمی‌تواند موفق عمل کند و باید برای قهرمانی جایگاه خود را تقویت کند.

منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر