2

آیت الله نوری همدانی: وضعیت معیشتی مردم نگران کننده است

  • کد خبر : 345197
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

یکی از مراجع تقلید گفت: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است، مسئولان فکری کنند بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است

یکی از مراجع تقلید گفت: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است، مسئولان فکری کنند بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

به گزارش افق انلاین ، آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند، بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

وی در دیداربا وزیر کشورضمن بیان عظمت بعثت پیامبراکرم (ص) این روز را مهمترین روز عالم خلقت دانست و افزود: آنچه از سوره علق برداشت می شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.
این مرجع تقلید داشتن مسئولیت را در جامعه امروز بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و فقط به فکر خدمت به این مردم باشند.

وی مسئولیت را امانت دانسته و بهره مندی از این امانت را برای خدمت به مردم خواستار شد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امیر(ع) به مالک اشتر گفت: فراموش نکنید اصل، همین مردم هستند این مردم بودند که  ٨سال جنگ را اداره کردند این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می توانید خدمت کنید.

وی با اظهار ناراحتی از گرانی و  وضع معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه را لازمه هرجامعه خوب دانست و بیان کرد:  فقر و ظلم و جهل آفات هرکشور و حکومتی است.

آیت الله نوری همدانی هوشیاری مسئولان در مقابل نقشه های دشمن بویژه آمریکا و صهیونیسم و عربستان بعنوان صحنه گردانان را خواستار شد.

 

 

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر