6

اخراج مدافع جنجالی/ مجیدی: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم

  • کد خبر : 345224
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال مدافع این تیم که چند بار خبرساز شده است را به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد. به گزارش افق انلاین ، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را […]

همدانی: تصمیم مجیدی برای اخراج دانشگر و باقری شجاعانه بود/ اگر بازیکن سالاری  باشد، باید فاتحه استقلال را بخوانند - خبرگزاری تسنیم | خبر فارسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال مدافع این تیم که چند بار خبرساز شده است را به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد.

به گزارش افق انلاین ، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

مجیدی در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، ضمن تبریک به هواداران در خصوص دو پیروزی اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه دار شود.

وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

پس از دیدار استقلال برابر پیکان محمد دانشگر با یکی از هوادارانی که بیرون از ورزشگاه حضور داشت مجادله و درگیری لفظی داشت که همین امر منجر به تصمیم فرهاد مجیدی برای کنار گذاشتن او شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر