5

دیدار شهردار تهران و سخنگوی دولت با مادر سه شهید | هدیه مادر شهیدان خالقی‌پور به حناچی چه بود؟

  • کد خبر : 345252
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

علی ربیعی، سخنگوی دولت؛ پیروز حناچی، شهردار تهران و سعید اوحدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر این شهیدان دیدار کردند.

دیدار حناچی با مادر شهیدان خالقی پور

به گزارش افق آنلاین، در دیدار پیروز حناچی، شهردار تهران با مادر شهیدان خالقی‌پور که به مناسبت روز شهید انجام شد، مادر شهیدان خالقی‌پور کتاب زندگی‌نامه خود را به شهردار تهران اهدا کرد.

محمود خالقی‌پور، پدر شهیدان داود، رسول و علی‌رضا خالقی‌پور نیز از جانبازان دفاع مقدس بود که تیر ماه امسال در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) به فرزندان شهیدش پیوست.

داوود خالقی‌پور، نخستین شهید خانواده خالقی پور در سال ۱۳۴۴ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون آسمانی شد. رسول و علیرضا، دو شهید دیگر این خانواده متولد سال‌های ۱۳۴۶ و ۱۳۵۰ بودند که هر دو در منطقه عمومی شلمچه و در جریان حمله مجدد عراق به کشور پس از قبول قطعنامه در سال ۱۳۶۷ در کنار همدیگر به شهادت رسیدند.

در بخشی از وصیتنامه شهید داوود خالقی‌پور آمده است: «امید بخشش از خداوند و شفاعت ائمه مخصوصاً حسین(ع) را داشته و با تمامی گناهان و اشتباهات، در دل عاشق حسین(ع) بوده و به نوکری او افتخار می‌ورزم».

شهید رسول خالقی پور نیز در بخشی از وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «شهادت می‌دهم هیچ معبودی به غیر الله ندارم و محمد پیامبر بر حقش و علی و یازده امام معصوم مولا و مقتدایم هستند.

او همچنین در وصیت‌نامه‌اش خطاب به پدر و مادرش آورده است: این افتخار و سربلندی را که ما برایتان کسب کرده‌ایم، همه را مدیون شما هستیم که با اعمال و رفتارتان کسب کردیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر