4

رقابت مدعیان قهرمانی جذابتر خواهد شد/کسی فکر صدرنشینی سپاهان نبود

  • کد خبر : 345827
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در لیگ برتر رقم خورد گفت: با شرایطی که در هفته پایانی سال رقم خورد در ادامه شاهد رقابتی نزدیک و جذاب بین مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

رقابت مدعیان قهرمانی جذابتر خواهد شد/کسی فکر صدرنشینی سپاهان نبود

کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در لیگ برتر رقم خورد گفت: با شرایطی که در هفته پایانی سال رقم خورد در ادامه شاهد رقابتی نزدیک و جذاب بین مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: لیگ امسال تغییرات بسیار زیادی داشت و شاهد بازی‌های جذابی هم بودیم. سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال با پیروزی‌هایی که در آخرین بازی خود در سال ۱۳۹۹ به دست آوردند، رقابت جذابی را برای رسیدن به قهرمانی در سال آینده خواهند داشت و هر تیمی که یک امتیاز از دست بدهد، به طور حتم شرایطش برای قهرمانی سخت خواهد شد. استقلال، سپاهان و پرسپولیس می‌دانند که با توجه به فاصله امتیازاتی که با یکدیگر دارند یک تساوی و یک شکست می‌تواند آنها را کاملاً از مسیر قهرمانی دور کند البته فولاد و تراکتورسازی هم همچنان به دنبال این هستند تا از اتفاقاتی که در فوتبال به وجود می‌آید استفاده کرده و خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

یکه در ادامه خاطرنشان کرد: شاید کمتر کسی در ابتدای فصل فکر می‌کرد که سپاهان در پایان سال صدرنشین لیگ شود. آنها هفته‌های ابتدایی را خوب شروع نکردند اما هر چه از زمان بازی‌ها گذشت بهتر و بهتر شدند و حالا صدرنشین جدید لیگ فوتبال ایران هستند. پرسپولیس هم با یحیی یک روند خوب را داشته است و حالا هم با اضافه شدن شهریار مغانلو و ترابی به دنبال این هستند تا خط حمله زهردارتری داشته باشند تا بتوانند با وجود مهاجمان خوبشان در مقابل حریفان گلزنی کنند.

وی در مورد هفته پایانی لیگ در سال ۱۳۹۹ گفت: پرسپولیس به سختی از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. شاید اگر نفتی‌ها اشتباه نمی‌کردند، توانسته بودند یک امتیاز به دست آورده و باعث شادی استقلال و سپاهان هم بشوند اما کم تجربگی بازیکنان این تیم باعث شد تا پرسپولیس بتواند در آخرین بازی سال خود پیروز شود. سپاهان هم توانست با یک بازی زیبا تراکتورسازی را شکست داده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین شود.

مهاجم پیشین آبی پوشان در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال برابر ماشین سازی گفت: متأسفانه ماشین سازی که یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال کشور ما است دچار بحران شدید شده است. آنها در طول این فصل چهار بار مربی عوض کردند، ولی تغییر مربی‌ها نیز نتوانست دردی از این تیم دوا کند. آنها حریف استقلال نبودند و آبی پوشان توانستند با دو گل این تیم را شکست داده و همچنان در کوس قهرمانی باقی بمانند.

وی ادامه داد: با آمدن مجیدی و تغییراتی که در کادر فنی استقلال صورت گرفت، آبی پوشان روند رو به رشدی از خود داشتند. آنها زیبا بازی می‌کنند و همین زیبا بازی کردن و هجومی بودن آنها باعث شده که به سه پیروزی پی در پی دست پیدا کنند.

یکه افزود: یکی از بهترین کارهایی که در این سه بازی صورت گرفته این است که بازیکنان در پست‌های اصلی خود بازی می‌کنند، چیزی که در زمان مربی سابق این تیم یکی از معضلات استقلال بود و هر هفته با یک ترکیب به میدان می‌آمد. حالا استقلال هم زیبا بازی می‌کند و هم به پیروزی می‌رسد و این روند می‌تواند ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جدید و با شروع دوباره لیگ به طور حتم شاهد بازی‌های زیباتری خواهیم بود. تعدادی از تیم‌ها برای فرار از سقوط و بالانشین‌ها هم برای رسیدن به قهرمانی باید نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند و همین مسئله باعث خواهد شد تا علاقه مندان به فوتبال شاهد بازی‌های زیبا از تیم‌های لیگ برتری باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر