4

پشت پرده کرونایی شدن ستاره های استقلال ؛ پای پدیده لیگ در میان است

  • کد خبر : 346003
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

این بازیکن بعد از بازی ماشین سازی و در هنگام بازگشت استقلال به تهران احساس تب و لرز داشت و احتمال اینکه او‌ این ویروس را به دیگران منتقل کرده باشد بسیار زیاد است.

بابک مرادی به استقلال پیوست؟ | خبرگزاری ایلنا

درحالی که برخی ها تصور می کنند که مهدی قایدی ، اولین کرونایی استقلال بوده اما از باشگاه استقلال خبر می رسد که بابک مرادی در ابتدا کرونا گرفته است.

بعد از ابتلای ۹ عضو استقلال به ویروس کرونا بسیاری انگشت اتهام‌ را به سمت مهدی قائدی نشانه گرفتند، بازیکنی که در تعطیلی لیگ به سفر رفت و گفته می شود در این سفر تفریحی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرد. با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری نشان‌ می دهد که بابک مرادی اولین نفری از استقلال است که به کرونا مبتلا شد و‌ احتمالا او این بیماری را به دیگران‌ منتقل کرده است.

بابک مرادی بعد از بازی ماشین سازی و در هنگام بازگشت استقلال به تهران احساس تب و لرز داشت و احتمال اینکه او‌ این ویروس را به دیگران منتقل کرده باشد بسیار زیاد است.

مهران کاظمی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال که به کرونا مبتلا شده نیز روز گذشته تاکید کرد به نظر می رسد بازیکنان و مربیان این تیم در بازگشت از سفر تبریز مبتلا به ویروس کرونا شده باشند. چرا که بازیکنان از روز بازی با ماشین سازی در تبریز تا روز دوم فروردین ماه که تمرینات در سال جدید شروع شد، دیگر با هم در ارتباط نبودند و این فرضیه که بر اثر مسافرت مبتلا شده باشند، بعید به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر