4
فریادشیران:

نیاز به افشاگری باشد، نام دلالان را اعلام می کنم

  • کد خبر : 346158
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

متاسفانه هنوز گروهی یاد نگرفته اند اگر کاری دارند از طریق قانونی وارد عمل شده و برای مذاکره با باشگاه تماس بگیرند. به خود اجازه می دهند با واسطه و بدون واسطه با بازیکنان کم سن و سال ارتباط گرفته و آنها را برای حضور در تیم های دیگر تشویق کنند که کاری غیراخلاقی است.

فریادشیران: نیاز به افشاگری باشد، نام دلالان فوتبال را اعلام می کنم

مدیر آکادمی استقلال گفت: متاسفانه با بازیکنان ما صحبت هایی شده که به دور از اخلاق است و اگر این روند ادامه داشته باشد مجبور به افشای نام دلال های فوتبال خواهم بود.

به گزارش افق انلاین ، ناصر فریاد شیران تصریح کرد: متاسفانه هنوز گروهی یاد نگرفته اند اگر کاری دارند از طریق قانونی وارد عمل شده و برای مذاکره با باشگاه تماس بگیرند. به خود اجازه می دهند با واسطه و بدون واسطه با بازیکنان کم سن و سال ارتباط گرفته و آنها را برای حضور در تیم های دیگر تشویق کنند که کاری غیراخلاقی است.

وی افزود: نکته مهم این جاست که در آکادمی استقلال ارتباط بسیار خوبی میان ما و بازیکنان برقرار است و خود بازیکنان گزارش این تماس ها را به ما می دهند؛ ما اعتقاد داریم فضای سالم باعت رشد می شود و هر کمکی هم که لازم باشد به بازیکنان می دهیم.

مدیرآکادمی باشگاه استقلال تاکید کرد: من بارها در این مورد هشدار داده ام که فضای فوتبال را باید سالم نگاه داشت و در این رابطه با هیچ فردی تعارف نداریم، به این دوستان هم توصیه می کنم اگر کاری دارند از راه قانونی وارد شده و با باشگاه در تماس باشند اما اگر این روند ادامه یابد نام دلال ها و افرادی که پشت پرده هستند را افشا می کنم چرا که در آکادمی استقلال، ما امانت دار هستیم و باید از داشته های خود صیانت کنیم.

وی به قرارداد بازیکنان نیز اشاره کرد و گفت: آکادمی و باشگاه برای بازیکن هزینه و سرمایه گذاری می کند و نباید این مساله نادیده گرفته شود. فسخ یک طرفه قرارداد از سوی بازیکنان باید مورد بازنگری قرار گیرد تا هیچ یک از طرفین آسیب نبینند.

فریاد شیران افزود: حدود سه ماه است که مدیریت آکادمی باشگاه استقلال را بر عهده گرفته ام، در همین مدت کوتاه برای اولین بار در تاریخ آکادمی موفق شدیم در هر چهار رده سنی حریف سنتی خود را شکست بدهیم که کار بزرگ و ثمره تلاش گروهی و خرد جمعی است.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که از قبل داشتیم و تیم حرفه ای که در اختیار است شرایط آکادمی روز به روز بهتر می شود، در رده سنی امید موفق شدیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در رده سنی نوجوانان نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدیم. البته چند تیم در مورد یک بازیکن که گفته می شود شرایط سنی اش در هاله ای از ابهام است، شکایتی را مطرح کرده اند که اگر درست باشد و کمیته انضباطی رای صادر کند، سه امتیاز به جمع امتیازهای ما اضافه می شود و در آن صورت قهرمانی نوجوانان را نیز برای آکادمی به ارمغان می آوریم. در رده جوانان یک بازی دیگر داریم و حریف ما یعنی سایپا ۲ بازی در پیش دارد که با وجود شرایط جدول ۵۰ درصد شانس قهرمانی برای آکادمی استقلال متصور هستیم و در رده نونهالان نیز فعلا در رده سوم جدول هستیم و باید دید در پایان فصل وضعیت تیم چگونه خواهد بود.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال یادآور شد: مدیرعامل باشگاه استقلال فرمان ۸ ماده ای را به من داده تا در آکادمی باشگاه اجرایی کنم، تاکید و توجه به مسایل اخلاقی و انضباطی، استعدادیابی با هدف تزریق بازیکنان به تیم بزرگسالان، سالم سازی فضای موجود، بهره گیری از افراد متخصص و حضور مربیان شایسته در آکادمی از جمله این موارد است که بر همین اساس هم برنامه ریزی کرده و حرکت می کنیم تا به اهداف کلان خود دست یابیم.

وی گفت: قبلا در آکادمی استقلال و نفت نیز به آموزش بازیکنان تاکید و توجه داشتیم، علی رضا بیرانوند، علی گنجی، آرش رضاوند، میلاد زکی پور و … حاصل همین تلاش ها بوده که امروز در سطح اول فوتبال بازی می کنند. همین روند را امروز در پیش گرفته ایم و با تجربیاتی که در گذشته کسب شده مسیر روشنی را متصور هستیم. با توجه به پروسه ۵ تا ۶ سالی که برای پرورش بازیکن نیاز است، در آینده ای نزدیک در تامین بازیکنان رده سنی بزرگسالان باشگاه بزرگ استقلال نقش اساسی را خواهیم داشت.

فریاد شیران به امکانات آکادمی باشگاه استقلال نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم در مدت زمان ۶ ماهه،  بازیکنان خود را با اصطلاحات عامیانه زبان آشنا کنیم تا در ارتباط برقرار کردن با مربیان و سایر بازیکنان خارجی مشکلی نداشته باشند. پیکرسنجی را در آکادمی فعال کرده ایم و بازیکنان خود را مورد آنالیز قرار دادیم تا بهترین روند را در پیش بگیرند. در نظر داریم در فصل پیش روی آسیا ویژن در ۵ رده سنی با اقتدار به میدان بیاییم تا نشان دهیم باشگاه استقلال از چه ظرفیت مناسبی در پشتوانه سازی خود بهره مند است تا خیال هواداران از آینده تیم راحت باشد. در همین ایام ساخت و تجهیز ۲ مینی هتل را در دستور کار قرار دادیم که اولی آماده شده و دومی نیز به زودی در اختیار آکادمی قرار می گیرد تا فضای مناسبی نیز داشته باشیم.

مدیرآکادمی باشگاه استقلال تاکید کرد: هر چه داریم از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه است. اینجا خانه مردان بزرگ است و جای خوشحالی دارد که بزرگان استقلال افتخار می دهند و با حضور خود انگیزه ای دو چندان به آینده سازان فوتبال می دهند که جا دارد از آنان بابت این حضور تقدیر و تشکر کنم. یکی از برنامه های ما این است که در آکادمی موزه ای را افتتاح کنیم تا بازیکنان ما با نام بزرگان باشگاه اسقلال آشنا شده و آنان را به عنوان الگو مد نظر قرار دهند و بدانند کجا هستند و جای چه کسانی قرار است به میدان بروند.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر