12

توصیه‌های جنجالی معاون پرسپولیس به مدیران استقلال/ هواداران آبی را آزار ندهید!

  • کد خبر : 346175
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

من هم در فضای مجازی فعال هستم و تمام این اخبار و شایعات را می‌خوانم، اما باید در پاسخ به این اتفاقات، دو موضوع مطرح کنم. اول اینکه ما به تازگی از پنجره نقل و انتقالات زمستانی عبور کرده‌ایم و تا پایان فصل در چهار جامی که پیش‌رو داریم، کار را با همین بازیکنانی که می‌بینید ادامه می‌دهیم. پس تا آخر فصل، جایی برای نگرانی وجود ندارد.

صحبت‌های حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال با واکنش تند ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شده است.

توصیه‌های جنجالی معاون پرسپولیس به مدیران استقلال/ هواداران آبی را آزار ندهید!

 افق انلاین ، ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بار دیگر عید نوروز و اعیاد شعبانیه را خدمت مردم عزیز کشورمان تبریک می‌گویم. ما روزهای ابتدایی کار در سال جدید را پشت سر می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم با حفظ آرامش، نگرانی هواداران را کاهش دهیم. این موضوع برای مدیریت فعلی باشگاه، خط قرمز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از فعالیت‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس برای ایجاد امکانات بیشتر برای تیم است، تصریح کرد: در این مورد تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا رضایت کادر فنی و بازیکنان را در پی داشته باشد. از طرفی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار داده‌ایم و هیچ هراسی برای هزینه‌های این امر نداریم. مثلاً هر هفته تست‌های مربوط به کرونا را انجام می‌دهیم و کمترین میزان ابتلا را داشتیم. برای باشگاه پرسپولیس، چیزی مهم‎تر از حفظ سلامتی ستاره‌ها وجود ندارد و این مسیر را ادامه خواهیم داد. هر تصمیمی اتخاذ کنیم، فوراً رسانه‌ای می‌شود تا از حجم نگرانی طرفداران عزیزمان کم کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به شایعات و اخباری درخصوص جدایی احتمالی تعدادی از بازیکنان بیان کرد: من هم در فضای مجازی فعال هستم و تمام این اخبار و شایعات را می‌خوانم، اما باید در پاسخ به این اتفاقات، دو موضوع مطرح کنم. اول اینکه ما به تازگی از پنجره نقل و انتقالات زمستانی عبور کرده‌ایم و تا پایان فصل در چهار جامی که پیش‌رو داریم، کار را با همین بازیکنانی که می‌بینید ادامه می‌دهیم. پس تا آخر فصل، جایی برای نگرانی وجود ندارد.

« این موضوع اصلاً عجیب نیست که ستاره‌های پرسپولیس پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای داشته باشند.»، شکوری ضمن بیان این جمله گفت: نیازی به توضیح بنده نیست که تأکید کنم آنها با تمام وجود در زمین می‌جنگند و در کنار یکدیگر، تیمی قدرتمند را تشکیل داده‌اند. در ثانی، پروسه تمدید قراردادها ادامه دارد. ما به صورت حضوری، ارسال پیام، تماس تلفنی و نامه‌نگاری، از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده درخواست کرده‌ایم برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به دفتر باشگاه بیایند و حالا منتظر پاسخ از سوی بازیکنان هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته تقویم فشرده پرسپولیس و تمرکز بازیکنان بر روی بازی‌ها، از جمله مهم‌ترین موانعی است که زمان حضور بازیکنان در دفتر باشگاه را به تأخیر می‌اندازد. با این حال برای تمدید قرارداد با بازیکنان‌مان، هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهیم و به دنبال عقد قراردادهایی معقول و منطقی برای آینده باشگاه هستیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اظهارات برخی افراد علیه پرسپولیس اظهار داشت: همیشه برای رقبای خود احترام قائل هستیم، اما تا زمانی که آنها هم این احترام را درک کنند. اصلاً صحیح نیست که مدیری از یک باشگاه رقیب، در هر مصاحبه خود در مورد پرسپولیس صحبت کند. هر چند واکنش‌ها نشان داده این بار نیز چنین حرف‌هایی باعث آزار طرفداران تیم خودشان شده است؛ زیرا این افراد به تعریف و تمجید از پرسپولیس پرداخته‌اند. آنها به اهالی فوتبال آدرس غلط می‌دهند، اما خوشحالیم کاری کرده‌ایم که رقبا هم از عملکرد شایسته مدیریت پرسپولیس تعریف و تمجید می‌کنند.

شکوری در ادامه افزود: اینکه فردی از باشگاه ما تعریف می‌کند، معنا و مفهوم مشخصی دارد، اما این تمجیدها نباید با طعنه و کنایه همراه باشد. چه کسی است که نداند برای کمک به برخی تیم‌ها، چه اتفاقاتی رقم خورده و چه کسانی، در چه جایگاه‌هایی و از چه راه‌هایی به این باشگاه‌ها کمک کرده‌اند. در فرآیند مدیریت باشگاه‌ها باید به نتایج و رضایت هواداران و اعضای تیم هم توجه کرد.

وی با بیان اینکه همه چیز مثل روز روشن است،‌ گفت: دیگر از دوران مغلطه، سوءاستفاده از رسانه‌ها، توهین به افکار عمومی و پنهان‌کاری عبور کرده‌ایم و زمان آن است که با هواداران فوتبال صادق باشیم؛ چون آنها همه چیز را می‌بینند، می‌فهمند و تحلیل می‌کنند. پس در این شرایط، ناکامی در نقل و انتقالات نیم‌فصل را نمی‌توان با پرداختن به تیم‌های بزرگ توجیه کرد.

« در سه سال گذشته، هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس درآمدزایی نداشت.» معاون باشگاه پرسپولیس در توضیح این جمله افزود: ما تنها باشگاه در آسیا هستیم که به فاصله سه فصل، راهی دو فینال لیگ قهرمانان شدیم و حدود شش میلیون دلار درآمدزایی کردیم؛ آن هم بدون استفاده از حق پخش، تبلیغات محیطی، اسپانسرهای بین‌المللی و… فقط با استفاده از توانایی و قدرت تیم و بازیکنان خود، راهی فینال شدیم و درآمد ساختیم. مشخص است که برای چنین تیمی باید هزینه کنیم. پرسپولیس راه خودش را انتخاب کرده و به جای «هوچی‌گری»، به دنبال موفقیت‌های سالم و کاملاً فوتبالی است.

شکوری با بیان اینکه پرسپولیس اهل لابی‌های پشت پرده و افترا به تیم‌های حریف نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: شاید همین سلامت باشگاه و تیم است که برخی را آزار می‌دهد! به اعتقاد من، پرسپولیس تیمی پُر از ستاره و اصلاً یک تیم «ستاره» است که چون لیاقت دارد درآمد دلاری برای خودش ایجاد کند، پس شایسته است که هزینه‌هایش هم بالا باشد و بازیکنان با بهترین امکانات به کارشان ادامه بدهند. باقی باشگاه‌ها هم با استفاده از مدیران پاکدست و صادق می‌توانند پرسپولیس را الگوی خود قرار داده و پیشرفت کنند. در غیر این صورت با مصاحبه و حرف‌های بی‌ربط، هیچ مقام و منزلتی به دست نمی‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر