2

۱۱ نفر از محکومان ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند

  • کد خبر : 346357
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از انتقال یازده تن از محکومان ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان‌های ارمنستان می‌گذراندند، به کشور خبر داد.

11 نفر از محکومان ایرانی از ارمنستان به کشور منتقل شدند

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از انتقال یازده تن از محکومان ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان‌های ارمنستان می‌گذراندند، به کشور خبر داد.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از انتقال یازده تن از محکومان ایرانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از انتقال ۱۱ تن از محکومان ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان‌های ارمنستان می‌گذراندند، به کشور خبر داد.

وی افزود: یکی از این محکومان زن و اتهام همه آن‌ها قاچاق مواد مخدر می‌باشد که باید ادامه محکومیت خود را در زندان‌های کشور بگذرانند.

رییس کمیته انتقال محکومان با اشاره به تعمیق مراودات و مناسبات حقوقی و قضایی بین تهران- ایروان تاکید کرد: در چند ماه گذشته این چهارمین مرحله از انتقال محکومان ایرانی از ایروان به تهران است که ۱۱ محکوم ایرانی به کشور منتقل می‌شوند و از این حیث باید از مقامات وزارت دادگستری ارمنستان، سفیر کشورمان در ایروان، دفتر امور کنسولی وزارت امور خارجه، دفتر امور بین الملل قوه قضاییه، سازمان زندانها، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، سازمان هواپیمایی، اطلاعات پرواز و همکاران پرتلاش و پیگیر خود در دفتر همکاری‌های بین المللی تشکر و قدردانی نماییم.

 

وی به هموطنانی که قصد سفر به دیگر کشورها را دارند توصیه کرد به قوانین دیگر کشورها احترام بگذارند و در صورت ارتکاب جرم مجازات و زندان در انتظار آنهاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر