8

فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت

  • کد خبر : 346488
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این سمت برکنار شد، همچنین خبر بازگشت حاجیان‌زاده قوت گرفته است.

فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت

 فاضل نظری که سال ۱۳۹۶ با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده بود، در نهایت از سمت خود برکنار شد.

او علاوه بر سابقهٔ ۱۰ سال ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزهٔ هنری، عضو شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما نیز بوده و از سال ۱۳۸۳ در دانشگاه‌های تهران در حوزه مدیریت تدریس می‌کند.

فاضل نظری در سال ۱۳۵۸ در شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی متولد شد. او دانش‌آموخته رشته‌های معارف اسلامی، مدیریت و مدیریت تولید و عملیات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این شاعر که آثارش در زمره پرفروش‌ترین آثاری ادبی است در سال‌های اخیر با آثارش توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزهٔ هنری، عضو شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما از جمله مسئولیت‌هایی است که او در آنها فعالیت کرده است.

شنیده‌های مهر حاکی از آن است که جایگزین فاضل نظری،علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل پیشین کانون است. وی از۱۰ آذر ۱۳۹۲ به سمت مدیرعاملی این مجموعه منصوب شده بود و حالا جایگزینی وی با یک جوان در آخرین روزهای دولت نشان از اتفاقات عجیب و غریب در این حوزه است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر