4

آغاز جلسه فوری برای اعمال متناسب‌سازی در پایه مستمری

  • کد خبر : 347194
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی موافقت خود را برای رسیدگی فوری به اعتراض نمایندگان بازنشستگان در مورد اعمال نشدن مبلغ متناسب سازی در پایه مستمری اعلام کرد.

موافقت مدیرعامل تامین اجتماعی با بازنگری در احکام بازنشستگان/ آغاز جلسه فوری برای اعمال متناسب‌سازی در پایه مستمری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی موافقت خود را برای رسیدگی فوری به اعتراض نمایندگان بازنشستگان در مورد اعمال نشدن مبلغ متناسب سازی در پایه مستمری اعلام کرد.

به گزارش افق انلاین ، به دنبال تصمیم سازمان تامین اجتماعی بر لحاظ کردن مستمری قبل از مرداد ماه سال ۹۹  (مرحله اول متناسب سازی) در احکام بازنشستگان و مستمری‌بگیران و معیار قرارندادن متناسب سازی در افزایش سالیانه‌ی مبلغ مستمری، تشکل‌های بازنشستگی مراتب اعتراض خود را به سازمان اعلام کردند.

به همین دلیل مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، موافقت خود را برای رسیدگی فوری به اعتراض نمایندگان بازنشستگان اعلام کرد و از ساعاتی پیش جلسه‌‌ی ویژه‌ی بازنگری در محاسبات مربوط به افزایش سالیانه مستمری به جریان افتاده است.

منابع آگاه به ایلنا گفتند که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی موافق این بازنگری است و توافق قبلی بر سر معیار قرار گرفتن مستمری قبل از مرداد ۹۹ در متناسب سازی و اعمال نشدن افزایش ناشی از متناسب سازی در پایه مستمری مورد تایید وی نبوده است اما آنچه در عمل اجرا شد، نظر وی را تامین نکرده است و حالا به صورت فوری خواستار بازنگری در محاسبات و رعایت توافق خرداد ماه ۹۹ شده است.

بر  اساس این توافق قرار بود که متناسب سازی جزئی از مستمری باشد و با افزایش‌های سالیانه همراه شود تا اثرات آن در ترمیم مستمری ملموس شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام لطفا این ظلم وبی عدالتی را پایان دهید شما به مصوبه مجلس هم عمل نکردید ۸۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مجلس به همسان سازی حقوق ها که برای بازنشستگان تامین اجتماعی مصوب شده بود کجا رفت وچی شد رقم به این بزرگی را نمی شه یه روزه خورد شما روی بابک های زنجانی و انواع سلطانها واقازاده ها را سفید کردید جناب میر عامل محترم تامین اجتماعی از خشم ونفرت این بازنشستگان بترس که در اتش قهر این ملت نسوزی ….؟؟؟

  2. اقای سالاری پس ۱۲۰۰قبل سال که بعنوان فسمتی از همسانسازی پرداخت شد چی شد الان تو حساب شما .وهمکارانتومه برای فرار به خارج واقعا هیچ کس نیست بداد این ملت برسه حق سخت وزیان اورها را که دادید یک ماه هم نشد حذفش کردید ما میخواهیم سالاری دادگاهی شود ما میخواهیم رهبری ورود کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر