7

هواداران پورتو پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا واکنش جدیدی نسبت به طارمی نشان داده‌اند

  • کد خبر : 347208
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

پورتو در چارچوب دور رفت لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود مقابل چلسی بدون حضور طارمی شکست ۲ بر صفر را تجربه کرد تا کار برای این تیم و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شود. مهدی طارمی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل یوونتوس در این مسابقه حضور نداشت و طرفداران پورتو امیدوارند با قرار گرفتن ستاره ایرانی در ترکیب پورتو در بازی برگشت، این تیم چلسی را شکست دهد.

کانال مشهور طرفداری پورتو در فضای مجازی از امیدواری به هت‌تریک مهدی طارمی در بازی برگشت مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

۷میزبان در انتظار بازگشت؛ پورتو تنها میزبان برنده :: ورزش سه

افق انلاین ، هواداران پورتو چند روز پیش بنری را علیه طارمی منتشر کرده بودند. طارمی در مقابل سانتاکلارا یک گل خالی را از دست داد و با اینکه یک پنالتی گرفت نتوانست عملکردی از جنس بازی همیشگی‌اش ارائه کند. هواداران پورتو به همین دلیل بنری زده‌ بودند با این مضمون که «طارمی حاضر است گل نزند، اما پنالتی بگیرد.»

هواداران پورتو پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا حالا واکنش جدیدی نسبت به طارمی نشان داده‌اند. پورتو در چارچوب دور رفت لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود مقابل چلسی بدون حضور طارمی شکست ۲ بر صفر را تجربه کرد تا کار برای این تیم و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شود. مهدی طارمی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل یوونتوس در این مسابقه حضور نداشت و طرفداران پورتو امیدوارند با قرار گرفتن ستاره ایرانی در ترکیب پورتو در بازی برگشت، این تیم چلسی را شکست دهد.

در فضای مجازی، کانال مشهور طرفداری باشگاه پورتو به نام «پورتیستا» اظهار امیدواری کرد که مهدی طارمی در مسابقه برگشت مقابل چلسی هت‌تریک خواهد کرد.این امیدواری پورتیستا باعث شده تا بسیاری از طرفداران پورتو این پست را دست به دست بچرخانند و از گلزنی طارمی در مسابقه برگشت صحبت کنند.

پورتیستا همچنین نوشت نبود طارمی و سرخیو اولیورا برای کونسیسائو بسیار گران تمام شد و اگر آنها بودند، پورتو چنین شکستی مقابل چلسی را تجربه نمی‌کرد. دیدار برگشت در روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر