7

با افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ موافقت شد

  • کد خبر : 347296
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

هیئت وزیران در اجرای مواد (۹۶) و (۱۱۱) قانون تأمین اجتماعی، با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

به گزارش افق انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با افزایش مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی موافقت کرد.

بر این اساس، از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده است، مطابق مصوبه شورای عالی کار برای دریافت کنندگان حداقل مستمری، از کارافتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۹ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ افزایش می‌یابد.

همچنین برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، به میزان ۲۶ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ به علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۵۰ ریال افزایش می‌یابد.

افزون بر این، حق عائله مندی و حق اولاد کلیه مستمری بگیران واجد شرایط، همانند بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی وفق بند (۴) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری تأمین و پرداخت می‌شود.

افزایش میانگین ۷۷درصدی حقوق ‎بازنشستگان کشوری در سال ۹۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش میانگین ۷۷درصدی حقوق ‎بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ را از جمله دستاوردهای صندوق بازنشستگی کشوری دانست. محمد شریعتمداری در ادامه گزارش های نوروزی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در سال ٩٩ مدیریت جوان و کاربلد ‎صندوق بازنشستگی کشوری در کنار افزایش میانگین ۷۷درصدی حقوق ‎بازنشستگان کشوری و پنج برابر شدن سود شرکت های زیر مجموعه، با ارائه ۱۱ بسته رفاهی خرید اقساطی و تخفیفی لوازم خانگی و انواع کالا و خدمات گامی نوین در عرصه سیاست‌های رفاهی برداشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یعنی با افزایش ۲۵درصد سالانه وافزایش بابت همسان سازی در مجموع شده ۲۶درصد به اضافه ۲۴۸هزارتومن ،تورم ۵۰۰ تا ۷۰۰درصدی وافزایش حقوق زیر ۲۸درصدی،تف به شرقت، دولت بی تدبیر وهمراهان مفت خور ودروغ گو ،این کارهای ناجوانمردانه جواب دندان شکن و به موقع خواهد داشت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر