4

پوچتینو: بایرن مونیخ هنوز هم بخت اول صعود به نیمه‌نهایی است

  • کد خبر : 347534
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید بایرن مونیخ هنوز هم بخت اول صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

پوچتینو: بایرن مونیخ هنوز هم بخت اول صعود به نیمه‌نهایی است

به گزارش افق انلاین ، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش در بازی رفت از مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر ۲ بایرن مونیخ را شکست دادند، در آستانه دیدار برگشت دو تیم گفت: در بازی رفت هم به دردسر افتادیم، اما در نهایت موفق به کسب پیروزی شدیم. می‌خواهیم فردا شب هم به برد برسیم و اوضاع را درست کنیم. با این حال نباید فراموش کنیم که بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم‌های اروپاست.

وی افزود: می‌دانیم که بایرن چطور بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم که آنها فردا سبک بازی‌شان را تغییر دهند. ما هم سعی می‌کنیم بازی خود را به آنها تحمیل کنیم. فوتبال یک بازی است و خواهیم دید که کدام تیم بازی فردا را تحت‌کنترل خواهد گرفت و ایده‌های خود را به حریف دیکته خواهد کرد.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: برای بایرن احترام زیادی قائل هستم چون آنها بهترین تیم حال حاضر اروپا هستند. باید در بازی فردا به بایرن احترام بگذاریم، اما به نقاط قوت تیمم اطمینان دارم. باید سعی کنیم بایرن را شکست دهیم و راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم.

وی درباره اینکه آیا مدافع برزیلی‌اش به بازی فردا خواهد رسید، خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌دانم آیا مارکینیوش به این بازی می‌رسد یا نه. فردا پیش از بازی باید ببینیم او چه حسی دارد. به لحاظ تئوریک مارکینیوش می‌تواند در جمع بازیکنان باشد، اما نه در ترکیب اصلی. فردا در این خصوص تصمیم می‌گیریم.

پوچتینو درباره وضعیت چند بازیکن دیگر تیمش گفت: قرار دادن مارکو وراتی در ترکیب اصلی این بازی دشوار است و درباره آلساندرو فلورنزی هم فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم. مویزه کین در ترکیب است، اما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از ابتدا بازی کند. ایکاردی هم در بازی فردا در ترکیب نخواهد بود.

پوچتینو تأکید کرد: در بازی اول ۳۱ شوت به سمت دروازه بایرن زدیم. بازی فردا اما متفاوت است و باید رویکردی مناسب داشته باشیم و توپ را حفظ کنیم. بازی با بارسلونا (در مرحله یک‌هشتم) تمام شد، بایرن اما تیم متفاوتی است. آنها در حال حاضر بهترین تیم جهان هستند و ما را به دردسر خواهند انداخت.

سرمربی پیشین تاتنهام درباره اینکه کدام تیم بخت اول پیروزی در این دیدار است، خاطرنشان کرد: بایرن مونیخ بخت اول پیروزی در این بازی است و این موضوع من را آزار نمی‌دهد. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و ما در تلاش برای فتح این جام هستیم. قهرمان هنوز بخت اول صعود به دور بعد است. پاری‌سن‌ژرمن اما می‌خواهد در هر مسابقه پیروز باشد و برای باشگاه ما بودن در مرحله نیمه‌نهایی و فینال مهم خواهد بود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر