5

به قول معروف جام نگرفتن با این بازیکن هنر می‌خواهد

  • کد خبر : 347879
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

او بار دیگر در آسیا درخشید و هنر خود را نشان داد. او در هر دو نیمه بازی با الاهلی عربستان بارها و بارها مدافعان حریف آزار داد و البته دو گل زیبا هم زد تا نشان بدهد چه هنری دارد.

افت ۵۰درصدی خط حمله تیم استقلال - بهار نیوز

 مهدی قایدی پارسال هم در لیگ برتر یک ستاره تمام عیار بود و در چند دربی متوالی هنر خود را مقابل پرسپولیسی‌ها هم به نمایش گذاشت. کسی که با ۲۲ سال سن می‌تواند در دربی آن مدلی بازی کند و آن مدلی گل بزند، مسلماً در بازی‌هایی مثل الاهلی کار چندان سختی در پیش نخواهد داشت.

قایدی به معنای واقعی کلمه یک استعداد است درست مثل سردار آزمون و مهدی طارمی که حالا در اروپا گلزنی می‌کنند. امسال قایدی در لیگ برتر شرایط خوبی نداشت و محمود فکری نتوانست از او به خوبی بازی بگیرد اما با آمدن مجیدی شرایط قایدی دوباره بهتر شده و حالا همه استقلالی‌ها به ادامه درخشش او در سه جام مختلف امیدوارند.

تیمی که بازیکنی با این استعداد را در اختیار دارد حداقل باید یکی از سه جام را بالای سر ببرد و به قول معروف جام نگرفتن با این مهدی قایدی هنر می‌خواهد. هنری که پارسال استقلال داشت و باید دید امسال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

در بازی بامداد جمعه استقلال و الاهلی عربستان شاهد درخشش فرشید اسماعیلی هم بودیم بازیکنی که معلوم نیست چرا فقط سالی یکی دو بار این مدلی بازی می‌کند و در بقیه مسابقات آنقدر توپ لو می‌دهد که در نهایت خودش هم به خودش نمره بالایی نمی‌دهد. استقلال البته الاهلی را راحت برد اما مسلماً مجیدی می‌داند که در آسیا بازی به بازی کار سخت‌تر می‌شود و قرار نیست الشرطه و الدحیل هم مثل الاهلی باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر