5

‌این بازی، بازی جدیدی برای مهاجمان استقلال بود/ بعضی از بازیکنان از شرایط مسابقه دور هستند

  • کد خبر : 347885
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چند بازیکن استقلال از شرایط بازی دور هستند و اگر مثل بقیه بازیکنان بودند شرایط بازی با الاهلی می‌توانست بهتر از این رقم بخورد.

مومنی: استقلال عجز و ناتوانی عربستان را نشان داد/ بعضی از بازیکنان از شرایط مسابقه دور هستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چند بازیکن استقلال از شرایط بازی دور هستند و اگر مثل بقیه بازیکنان بودند شرایط بازی با الاهلی می‌توانست بهتر از این رقم بخورد.

به گزارش افق انلاین ، محمد مؤمنی در خصوص برد ۵ بر ۲ استقلال مقابل الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و مقتدرانه‌ای بود و عجز و ناتوانی فوتبال عربستان را دیدیم. با تمام محدودیت‌هایی که آن‌ها برایمان ایجاد کرده بودند در اولین قدم به موفقیت رسیدیم. استحکام و نیروی اراده بچه‌ها در برابر تمام خواسته‌های سعودی برای ما نتیجه داد و این موفقیت با تمام وجود به دل تمام ایرانی‌ها چسبید.

وی افزود: عملاً ثابت کردیم که ما برتر از آن‌ها هستیم و این موفقیت تا زمانی که همیت و وحدت بین بازیکنان باشد، برای ما وجود دارد. ثابت کردیم اگر در همه زمینه‌ها خارج از مسائل فوتبالی برای ما تصمیم گرفته شود و AFC ناخواسته میزبانی را به کشورهایی می‌دهد که برایشان سود دارد، این تبعات را به همراه خواهد داشت. جلوی این اتفاقات را نمی‌توانند بگیرند و در واقع به عربستان هدیه بدهند. اگر چه قبل از بازی، بازیکنان تیم الاهلی با اقتدار صحبت می‌کردند اما نتیجه عجز و ناتوانی آن‌ها را نشان داد.

مؤمنی در مورد کیفیت وشرایط بازی عنوان کرد: اولین هجوم ما تبدیل به اولین گل‌مان شد و از یک ضربه ایستگاهی نهایت استفاده را بردیم. در ادامه داور یک پنالتی به سود حریف گرفت که در هیچ کجای دنیا این طور پنالتی نمی‌گیرند اما در ادامه بازیکنان استقلال توانستند با خشم و استرس مبارزه کنند و با روش‌های تاکتیکی خودشان گل دوم را با ضربه نادری خیلی خوب به ثمر رساندند و بعد از آن هم توسط قائدی به گل سوم رسیدیم. البته مقداری شانس هم داشتیم چون بعد از گل دوم الاهلی اگر توپی که به تیرک خورد وارد دروازه می‌شد، بازی به تساوی ۳-۳ می‌رسید. با این حال با شوت سهمگین قائدی به گل چهارم رسیدیم و بعد از ان هم گل پنجم را زدیم تا نتیجه خوب و مقتدرانه‌ای برای نماینده کشورمان رقم بخورد.

وی با اشاره به عملکرد شیخ دیاباته اظهار داشت: شاید انتظار از شیخ دیاباته بیشتر بود اما او همین که توانست توپ‌گیری کند، خودش را در موقعیت تک به تک قرار بدهد و پنالتی بگیرد نشان می‌دهد استراتژی خط حمله استقلال کمافی‌السابق خیلی خوب عمل کرد. بسیاری می‌گفتند خط حمله استقلال افت کرده اما من معتقد بودم که این طور نیست. ‌این بازی، بازی جدیدی برای مهاجمان استقلال بود و آن‌ها تاکتیک‌های فردی و تیمی خودشان را نشان دادند.

کارشناس فوتبال در مورد تعویض‌های استقلال گفت:‌ کادرفنی در تعویض‌ها به موقع و خیلی خوب کار کرد با این حال چند بازیکن استقلال مانند، مهدی‌پور، رضاوند و غلامی از شرایط بازی دور هستند و اگر مثل بقیه بازیکنان بودند شرایط این مسابقه می‌توانست بهتر از این که رقم خورد، باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا این نتیجه نشان می‌دهد استقلال می‌تواند به عنوان صدرنشین از گروه خودش صعود کند، عنوان کرد: این بازی شرایط خودش را داشت و تمام شد. استقلال در بازی‌های آینده باید با همین انگیزه وارد زمین شود. با توجه به اینکه زمان ریکاوری کم است، علم تمرین اینجا باید به داد تیم برسد و به خصوص کادر پزشکی باید به فرهاد مجیدی برای ریکاوری تیم کمک کند. ضمن اینکه نوع و روش تمرینی را هم که خود کادر فنی انتخاب می‌کند خیلی مهم است تا خستگی بازیکنان را کاهش بدهد و آن‌ها چه از نظر روحی و چه از نظر فیزیکی به روز شوند و توانایی برای بازی بعدی داشته باشند.

وی با اشاره به بازی بعدی استقلال تصریح کرد: بازی با الشرطه عراق برایمان خیلی مهم است. می‌توانیم با کسب سه امتیاز این بازی، در ادامه مسابقات گروه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و به صعود به عنوان تیم اول فکر کنیم.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر